Време е за третия епизод на True Power Should Be Shared. За щастие тук нямаме бойни сцени в стил екшън от 80-те, но се прехвърляме към края на 90-те и идеите, заложени от братята Уашовски в „Матрицата“.
Основният плюс на третия епизод от рекламния сериал на Aston Martin е, че най-накрая автомобилът излиза на преден план и то по прекрасните шосета на брега на Атлантика в Португалия. За съжаление обаче режисьорът Дони Мастърс по никакъв начин не показва истинския потенциал на Rapide и се ограничава единствено до това да ни запознае със звука на шестлитровия V12.
Сериалът е сниман в Лисабон, Португалия, като негов режисьор е Дони Мастърс. „Желанието ни беше да предоставим на публиката едно изтънчено и интелигентно забавление, което да носи брандинга на Rapide, да направим нещо, което отразява трепета от шофирането. Интелигентно, драматично и много вълнуващо“, коментира Мастърс. „Това е една пълна с екшън история за Aston Martin в три части, чиято цел е да забавлява нашата публика.“
Подобна схема наскоро използва Audi, за да лансира новия A1. Там водещата роля бе поверена на Джъстин Тимбърлейк, докато при Aston Martin няма познати имена. Поне на този етап обаче както The Next Big Thing (сериалът на Audi), така и True Power Should Be Shared отстъпват драстично на уникалния сериал The Hire, с който BMW разби конкуренцията в началото на новия век.
Van
с The Hire,BMW размаза всички... Много яки епизоди с уникални актьори и режисьори!