Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Трули: И двата типа гуми не са подходящи

27.03.2009 13:22
Трули: И двата типа гуми не са подходящи

Италианецът изрази притесненията си относно работата на гумите в Австралия.

През този сезон Bridgestone отново ще доставя два типа гуми за всяка Гран при – по-мек и по-твърд комплект, като в рамките на състезанието всеки пилот е длъжен да използва и двата. За разлика от миналия сезон обаче японският производител няма да носи две последователни като ниво на твърдост спецификации (общо са четири: хард, медиум, софт, супер софт), а с диапазон от една степен. За Гран при на Австралия например пилотите ще разчитат на най-мекия и на медиум варианта.

„Много е трудно. Принципно нито един от двата варианта не е подходящ за условията, защото опшън версията е прекалено мека, а медиум гумите – прекалено твърди“, обяснява Трули, който завърши свободните тренировки днес с трети резултат.

„Минава доста време преди по-твърдият комплект да влезе в работен режим, а същевременно мекият започва да се износва още след третата обиколка. Удивен съм колко бързо се случва това и признавам, че е много трудно да се работи добре с тези гуми. Сменяш единия с другия комплект и не знаеш какво ще се случи, тъй като балансът се променя драстично.“

Съотборникът на Трули в екипа на Toyota Тимо Глок също имаше проблеми с баланса, като според него причината е бавното загряване на по-твърдия комплект. „Когато карах с по-твърдите гуми, имах проблеми с тези на предната ос. При опшън версията нещата се получаваха по-лесно, но износването им при по-дълги серии е много активно. За дългите серии по-твърдият комплект е много по-подходящ, но загряването на гумите е трудно."

Коментари
comments powered by Disqus