Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Цената на супелиценза пада

24.03.2009 09:38

ФИА обяви в понеделник, че таксите за суперлиценза ще бъдат коригирани през 2010 година.

Състезателите публично изразиха недоволството си в началото на тази година от поредното покачване на суперлиценза, а Асоциацията на Гран при пилотите дори ги посъветва да отложат плащанията си до последно, за да може да пледира пред ФИА за промяна в ценообразуването. През 2007 г. базовата такса беше 1690 евро (плюс 447 на спечелена точка), а още на следващата скочи на 10 000 евро (плюс 2000 на спечелена точка). За сезон 2009 ФИА въведе ново увеличение, макар и не толкова драстично - 10 400 евро (плюс 2100 на спечелена точка).

Въпреки че ставката за тази година няма да бъде променяна, федерацията се съгласи пилотите да плащат по-малко през 2010-а. „След много ползотворна среща между президена на ФИА Макс Мозли и представители на Асоциацията на Гран при пилотите (GPDA) бе отправено предложение към Световния съвет по моторни спортове да коригира таксите на пилотите за 2010 година“, се казва в официалното изявление.

„Намалената такса е част от съществените мерки за ограничаване на разходите, които влизат в сила през следващия сезон. Бяха коментирани някои други въпроси, като ФИА прие да се среща регулярно с GPDA, за да поддържа конструктивния диалог между двете страни.“ Допълнителна информация относно финансовата страна на въпроса няма.

Междувременно ФИА публикува официалния стартов списък за сезон 2009, който започва тази седмица в Австралия. Номерата на Фелипе Маса и Кими Райконен са разменени спрямо предварителната листа, което означава, че бразилецът ще получи 3, а бившият световен шампион – 4. Аналогична е й ситуацията при Себастиен Буеми (12) и Себастиен Бурде (11). След като федерацията присъди на Brawn GP двете последни места на стартовата решетка, пилотите на Force India ще се състезават под номер 18 и 19. Пълния списък може да видите тук .

Коментари
comments powered by Disqus