Японският тунер ESB има в гамата си два много различни комплекта за Suzuki Jimny. Но само един от тях е правилният избор.
Suzuki Jimny притежава един безспорен талант: той се представя добре извън пътя. Здравата, проста техника, късото междуосие и обозримите габарити вършат добра работа. Малкият всъдеход със задвижване на всички колела с основание се чувства у дома си в горското и селското стопанство. За приятни излети по провинциални пътища грубото шаси, липсата на изолация и ревящият четирицилиндров двигател правят малкия японец по-малко препоръчителен. Въпреки това фирмата за тунинг ESB от Осака предлага не само очевидното, но и необичайното.
Широкият корпус винаги се харесва
Изборът: до 90 милиметра надолу или 76 милиметра нагоре. Доставчикът от Осака, Япония, предлага два комплекта за доработка, наречени LST и LST-Up. Общо за двата е разширителното преобразуване на каросерията като основа за променения външен вид. Те включват заплашителен „поглед“, дълбоко вдлъбнати 16-цолови джанти, занитени разширения на калниците и спойлер на задния ръб на покрива. Тунерът оставя двигателя недокоснат. И двата варианта си запазват бензиновия мотор със 102 к.с. или предлагания само в Япония трицилиндров агрегат с 64 к.с. – и тук приликите свършват.
Нагоре или надолу? Клиентите на тунера ESB от Осака, Япония, имат избор.
По-ниският LST има собствена предна и задна броня и гладки гуми (сликове) от Nangkang. По-малките престилки на офроуд варианта позволяват да се видят части от окачването. Допълнителните защитни елементи, по-широките калници и гумите Maxxis с дълбоки грайфери правят тунингования Jimny подходящ дори за по-трудни пресечени терени. Сваленият към пътя кръстосвач ще ви струва около 4230 евро в допълнение към цената на изходния модел. За противоположния вариант се дължат около 2780 евро, но към тях трябва да се добавят неуточнените разходи за подсилване на ходовата част. В крайна сметка инвестициите за двата варианта вероятно би трябвало да са на едно и също ниво. И все пак тук има само едно правилно решение, не сте ли съгласни?
Заключение
Всеки, който намали просвета на Jimny, го ограбва от единствения му истински талант – проходимостта в пресечена местност. В това отношение комплектът LST-Up на тунинг фирмата ESB е правилният избор за малкия автомобил с двойно предаване. Този вариант позволява да се подобрят още повече офроуд възможностите на модела. А по-късите пружини, от друга страна, просто привличат бързо погледите.