Кросоувърът има класическо табло от серия Moal Bomber и медиен център Kenwood
Известната компания East Coast Defender от Флорида представи новата си разработка - проектът Kingsman. През юли 2016 г. специалистите разглобиха Land Rover Defender 110 буквално до последния винт и започнаха ръчно да го сглобяват, като променят възлите, детайлите и частите. При избора на двигател експертите са се спрели на осемцилиндровия 5,3 Chevrolet LC9, по-рано монтиран в модела Suburban. В Kingsman агрегатът работи в тандем с шестстепенна автоматична предавателна кутия и генерира 324 к.с. Основното постижение обаче, което компанията изтъква, е изцяло поцинкованото шаси. По този начин се предотвратява корозия, увеличава се експлоатационният живот на рамата.
Kingsmanu е оборудван с радиатор на фирмата Ron Davis Racing Products , високоефективни спирачки на марката EBC brakes, изпускателна система Borla, гуми BFGoodrich All-Terrain T / A K02 и много други подробности.
Автомобилът е направен по поръчка на конкретен клиент, който е участвал във всички етапи на осъществяването на проекта. Колко в крайна сметка струва Kingsman не се съобщава. Предишният всъдеход, Project Viper с 433 конски сили беше оценен на 285 000 долара .
Тук кросоувърът трябва да има класическо табло от серия Moal Bomber, медиен център Kenwood със сензорен екран с поддръжка на Apple CarPlay и Android Auto, както и кожена тапицерия Exmoor Trim. В салона са поставени четири допълнителни седящи места.
"Когато разглобяваме всеки Defender до основи, не само можем да настройваме и да обновяваме всеки компонент, но също така да използваме най-нови технологии, за да създадем по-надежден автомобил, да гарантираме спокойствието на нашите клиенти", обясни съсобственикът на East Coast Defender Том Хъмбъл. Той работи заедно с брат си Елиът и приятеля им Скот Уолъс. Тримата британци мечтаят да направят най-добрия всъдеход в света.