Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Турбото на Continental е сърцето на най-добрите двигатели

01.07.2015 11:30

Агрегатите на първите две места в класацията Световен двигател на годината са с турбокомпресори на Continental

За четвърта поредна година световният двигател на годината е с турбокомпресор на Continental. През 2015 турбокомпресорът на международния доставчик на технологии и гуми за автомобилната индустрия е съществена част от отличения Световен двигател на 2015 - хибридното задвижване на BMW i8. Преди тази победа три години поред Continental е част от успеха на 1-литровия EcoBoost бензинов двигател на Ford, като през 2015 г. шедьовърът на Ford е на второ място.

Жури от 65 журналисти от 31 държави безапелационно присъди наградата на оборудвания с турбокомпресор на Continental 231 PS TwinPower Turbo 1,5–литровия трицилиндров двигател на хибридния спортен автомобил на BMW. Подгласник е 1-литровият EcoBoost бензинов двигател на Ford - двойна победа за екипa на Системи за задвижване на Continental.

Continental навлиза на пазара за турбокомпресори през 2011 г. и германският гигант прави сензационен дебют с турбокомпресора за 1-литровия EcoBoost бензинов двигател на Ford, отличен в три поредни години за „Световен двигател на годината“ от 2012 г. до 2014 г.

„Поздравяваме BMW за победата и сме благодарни за тяхното доверие и тясното сътрудничество между двете компании при реализацията на този проект“, споделя Волфганг Брюър, ръководител на подразделението за Системи за задвижване в Continental. “Това поредно отличие в най-престижния световен конкурс е потвърждение за професионалната работа на екипа ни. Чрез нашите иновативни, високоефективни и качествени продукти за кратък период постигнахме водеща позиция в този важен пазар. Ние очакваме търсенето на турбокомпресори да нарастне много бързо.“

Турбокомпресорът в двигателя на BMW i8 има изключителен коефициент тежест към мощност и осигурява 231 к.с. Неговият шум е проектиран специално за спортния хибрид и може да издържа на температури от изгорели газове от над 1000 °C, а динамичното поведение на турбокомпресора при преминаването между различните нива на натоварване е нов стандарт в индустрията. Комбинацията от директно впръскване с високоефективно компресиране на изгорелите газове дава високи показатели на представянето при ниско потребление на гориво и намалени емиси на CO2.

Коментари
comments powered by Disqus