Поне на това се надява Лес Едгар, новият шеф на британската компания
TVR Griffith, представен през 2017 г. като част от възраждането на Goodwood, досега преживява хаотично движение, който въпреки това трябва да го доведе по пътя към производството през 2022 г.
Поне на това се надява Лес Едгар, новият шеф на британската компания, който се зави в разгара на здравната криза.
„Набирането на средства винаги е предизвикателство и е още по-трудно в тези времена, нарушени от Covid-19“, обясни шефът на TVR. „Сблъскахме се с допълнителни закъснения поради здравната криза, но сме уверени, че навлизаме в домашния участък, което ще ни доведе до доставката на първите бройки на Griffith през 2022 г.“.
Нови предложения, от които TVR сега се възползва, от една страна нов заем, отпуснат по програмата за прекъсване на бизнеса с коронавирус (CBILS), и от друга страна, нов заем от 2 млн паунда, предоставен от Fiduciam, краткосрочен заемодател, който вече е инвестирал 6 млн. паунда в компанията през 2016 г. Суми, които могат да бъдат изплатени бързо според Лес Едгар, който казва, че имат еквивалент на 40 млн. паунда в поръчките.
Новият TVR Griffith ще бъде произвеждан в Уелс, мястото, където ремонтът също е отложен, и който се очаква да започне през следващите седмици. Griffith ще бъде построен върху шаси iStream, разработено в офисите на Gordon Murray Design. Той трябва да получи атмосферен 5,0-литров V8 агрегат, подготвен от Cosworth, развиващ 500 к.с. Това ще гарантира на автомобила съотношение тегло / мощност 405 к.с. / тон и ще му позволи да ускори от 0 до 96 км/ч за по-малко от 4 сек, преди да достигне повече от 321 км/ч максимална скорост.