Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

TVR наистина работи по нов модел

28.04.2010 14:19
TVR наистина работи по нов модел

Руският бизнесмен Николай Смоленски, който е собственик на британската компания TVR, потвърди слуховете, че ни очаква нов модел, оборудван с двигател на Corvette.

През 2004 г. 24-годишният тогава Николай Смоленски купи TVR от Питър Уийлър за сумата от 15 милиона паунда. Въпреки гръмките обещания руският бизнесмен така и не можа да задвижи компанията и през 2006 г. тя премина под администрация.

В началото на тази година се заговори, че TVR готви нов прототип за Фестивала на скоростта в Гудууд. Оказва се, че това не са само слухове, тъй като Смоленски е потвърдил пред Autocar плановете си за възраждането на марката. Новият модел ще използва класическата за TVR централноразположена тръбна конструкция за шасито и независимо окачване за четирите колела.

Вариантът TVR да разработва собствен двигател за новия модел е отпаднал окончателно. „Проучихме букквално всеки един двигател, дори и възможността да направим наш собствен, и установихме, че този на Corvette е най-подходящ за нашия дизайн“, коментира Смоленски. „Монтажът в шасито няма да ни отнеме много усилия, а и ще покрием всички изисквания.“

TVR планира и хибридна версия, но в рамките на дългосрочната си стратегия. „Винаги съм искам модел с автоматик“, обяснява Смоленски. „Шасито ни обаче не позволява използването на обикновена автоматична кутия или на автоматизирана механична. С една хибридна система обаче можем да забравим напълно за класическата трансмисия.“

По всяка вероятност автомобилът ще се произвежда в Германия от Gullwing GmbH, която в момента прави AC MkVI (наследникът на AC Cobra). Собственикът на AC Алан Любински е потвърдил, че се водят преговори за евентуалното производство на новия TVR от Gullwing, но и че все още няма официална сделка.

Новият модел ще се появи първоначално в открита версия, тъй като според Смоленски тя е най-търсена в сегмента на спортните автомобили. Дизайнът ще е заимстван от модела Tuscan.

Коментари
comments powered by Disqus