Новият Griffith е построен върху шаси iStream, разработено от Gordon Murray Design
Британският производител TVR постигна споразумение с правителството на Уелс да започне обновяване на бъдещата си производствена площадка в Ebbw Vale от следващата година.
Три години след представянето на новия Griffith като част от Goodwood Revival 2017, този, който трябваше да символизира възраждането на британската марка, все още не е пробил път до производството въпреки усилията на шефа си Лес Едгар . Но британският спортистаприори никога не е бил толкова близко.
Според запознати Лес Едгар е постигнал споразумение с правителството на Уелс за обновяване на сградата Ebbw Vale, където автомобилът ще бъде произвеждан в Южен Уелс. Покривът на въпросната сграда ще бъде подменен, структурата ѝ е реконструирана и са извършени обширни земни работи, в допълнение към подготовката на производствено зона за прототипите на Griffith, посочват запознатите .
Добра новина за феновете на TVR и първите клиенти на марката, които вече са поръчали екземпляр на новия си автомобил на цена от 90 000 британски лири (98 229 евро) във версията му First Edition.
Новият Griffith, който носи името на предишен модел с емблема на TVR, е построен върху шасито iStream, разработено от Gordon Murray Design, и ще бъде задвижван от 5,0-литров Ford V8, монтиран под предния капак, развиващ около 500 к.с. гарантиращ съотношение тегло / мощност 405 к.с./тон. По този начин новият TVR Griffith ще може да ускори от 0 до 96 км/ч за по-малко от 4 сек и да постигне максимална скорост от 321 км/ч .
Работната сила на TVR трябва да наброява 80 души по време на фазата на стартиране и може да достигне до 200, след като производството на Griffith достигне оптимална скорост .