Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

УАЗ Patriot е пръв по продажби в Украйна

25.01.2007 16:01
УАЗ Patriot е пръв по продажби в Украйна

Руският всъдеход УАЗ Patriot се оказа най-продаваният пълноразмерен SUV в Украйна за 2006-та година с пазарен дял от 27,13% от общия обем на продажбите в този сегмент. Автомобилът елиминира именити съперници като Toyota Land Cruiser, Jeep Grand Cherokee и Nissan Patrol, въпреки забележките по отношение на качеството.

За разлика от добре познатия от близкото минало УАЗ-469 от средата на 60-те години (онзи, който все още използват родните военни, и който се отличаваше с похвална здравина и офроуд качества), новият УАЗ Patriot носи много от недостатъците на нароилите се напоследък евтини далекоизточни SUV-деривати. Дебютиралият през август 2005 руски всъдеход е прословут с тракащите си пластмаси, заяждащия механизъм за отваряне на люка, скърцащата ръкохватка за управление на режимите на отоплението и куп дреболии, които вгорчават живота на собствениците. Освен покъртителния интериор обаче сериозен недостатък е изключително неефективната спирачна уредба. Въпреки това продажбите в някои от бившите съветски републики са респектиращи, което може да се обясни единствено с конкурентната цена на автомобила. “Патриота” засега остава без конкуренция поради ниската си цена, въпреки че сглобяваните в Черкезия всъдеходи Derways Сowboy, разработени на базата на румънския ARO, са малко по евтини, но му отстъпват по размер. Другата алтернатива, която се предлага на украинсия пазар - китайският SUV Great Wall, излиза по-скъпо, поради налаганите мита.

За да се справи с критиките и да отговори на европейските изисквания, от началото на 2007-ма година Уляновският производител пусна на пазара обновена версия на модела. Новият Patriot външно изглежда точно като първите образци от 2005 г., което обаче не означава, че промени няма. Просто фейслифтът е оставен за по-добри времена, а приоритетите са насочени към отстраняването на проблемите със спирачките и облагородяването на скърцащия интериор. Руският Patriot 2007 ще влезе в историята на автомобилостроенето с факта, че е първият местен автомобил със стандартно предлагана система ABS. При това в Уляновск не са се поскъпили да отделят средства за последното осмо поколение антиблокираща спирачна система на Bosch. За да стане възможно нейното вграждане обаче, се е наложила подмяната на останалите агрегати по системата – едно доста скъпо начинание. “Оказа се невъзможно да съвместим работата на ABS с родните спирачни апарати, затова взехме решение да ги заменим с немски, произведени от компанията Continental Teves” – разказва Сергей Илински, PR-менеджър на компанията “Северстал-Авто”, която от 2002 година управлява Уляновския автомобилен завод.

Освен по спирачките промени има и по интериора. Конструктурите от Уляновск се отказаха от руските “кресла” и решиха да адаптират седалки от сглобявания в Русия корейски всъдеход SsangYong Rexton. Новите предни места позволяват освен надлъжна и вертикална регулация, така също и настройка на лумбалната опора. При разработката на модела конструкторите решават да се избавят и от фамилните черти на предишния УАЗ – шум, вибрации и тропане, като за целта в салона са вложени нови шумоизолационни материали. За сметка на това останалите агрегати остават непроменени, като най-драматично е положението с трансмисията. Петстепенната механична скоростна кутия “Деймос” върши работа, но пък система 4х4 е абсолютно неадекватна, поради липсата на междуосев диференциал. Това е причината да не се препоръчва постоянно движение в режим на двойно предаване, особено върху сух терен, тъй като по този начин се намалява драстично експлоатационният срок на трансмисията. Пълноприводното движение на четирите колела е допустимо само върху кал или киша, при това с ограничена скорост. На всичко отгоре в модела от 2005-та година братушките бяха забравили да сложат индикатор за избрания режим на трансмисията, а водачът можеше да гадае в какъв режим е, единствено по характерния шум и вибрациите. Този недостатък е отстранен в новата версия с добавянето на съответния индикатор в приборния панел, който ще подсеща водача, в случай че стъпи на сухо. Разнообразие в силовите агрегати за сега също не се предлага, и УАЗ Patriot продължава да се комплектова със същия 2,7-литров бензинов агрегат с мощност 128 к.с., който гори от евтиния 92-октанов бензин. Максималната скорост е останала непроменена, а нейният максимум е едва 150 км/ч. Поставен е обаче нов електронен блок за управление на двигателя, който би трябвало да се справи със слабостите на запалителната система и да повиши ресурса на двигателя

 

Коментари
comments powered by Disqus