Франк Уилямс не крие притесненията си, че промените в аеродинамиката догодина ще се отразят върху финансовите приходи на отборите.
За да направи спорта по-атрактивен и да увеличи изпреварванията на пистата, ФИА ще наложи сериозни промени върху аеродинамиката на болидите догодина. Аеродинамичното сцепление ще бъде намалено за сметка на механичното, което ще нарасне значително с повторното въвеждане на сликовете.
Босът на Williams сър Франкс Уилямс признава, че промените са интересни от техническа гледна точка, но и че те ще се отразят директно върху финансовата страна на спорта заради по-малката рекламна площ.
„Ще бъде интересно да видим как ще се отразят промените”, коментира Уилямс пред Autosprint. “Но има нещо, което определено не харесвам в новите регулации. Нека да изясня. Макс Мозли е взел решението да ограничим ефекта от аеродинамиката, за забавим автомобилите. Инженерите работят по въпроса. Но като човек, който се занимава с маркетинг, не мога да преглътна едно нещо. Задното крило ще бъде с 25% по-малко, барджбордовете също ще се променят, както и дефлекторите отстрани на шасито. Това означава, че губим място. А то струва милиони!”
„Ако разликата беше 5 или 10%, нямам нищо против. При 25% обаче е нормално спонсорите да изискват аналогичното намаление в тарифите.”
Уилямс е категоричен, че въпреки финансовите трудности, пред които неговият тим е изправен през последните години, Нико Розберг остава в отбора. „Нико е от огромно значение за прогреса ни, имаме договор с него до края на 2009. Някои може и да се опита да ни го отмъкне срещу 50 милиона долара, но контрактът си е контракт. За щастие тази година финансово сме далеч по-стабилни спрямо сезон 2007.”