Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Уилямс: Не харесвам новите правила заради по-малката рекламна площ

03.07.2008 13:07

Франк Уилямс не крие притесненията си, че промените в аеродинамиката догодина ще се отразят върху финансовите приходи на отборите.

За да направи спорта по-атрактивен и да увеличи изпреварванията на пистата, ФИА ще наложи сериозни промени върху аеродинамиката на болидите догодина. Аеродинамичното сцепление ще бъде намалено за сметка на механичното, което ще нарасне значително с повторното въвеждане на сликовете.

Босът на Williams сър Франкс Уилямс признава, че промените са интересни от техническа гледна точка, но и че те ще се отразят директно върху финансовата страна на спорта заради по-малката рекламна площ.

„Ще бъде интересно да видим как ще се отразят промените”, коментира Уилямс пред Autosprint. “Но има нещо, което определено не харесвам в новите регулации. Нека да изясня. Макс Мозли е взел решението да ограничим ефекта от аеродинамиката, за забавим автомобилите. Инженерите работят по въпроса. Но като човек, който се занимава с маркетинг, не мога да преглътна едно нещо. Задното крило ще бъде с 25% по-малко, барджбордовете също ще се променят, както и дефлекторите отстрани на шасито. Това означава, че губим място. А то струва милиони!”

„Ако разликата беше 5 или 10%, нямам нищо против. При 25% обаче е нормално спонсорите да изискват аналогичното намаление в тарифите.”

Уилямс е категоричен, че въпреки финансовите трудности, пред които неговият тим е изправен през последните години, Нико Розберг остава в отбора. „Нико е от огромно значение за прогреса ни, имаме договор с него до края на 2009. Някои може и да се опита да ни го отмъкне срещу 50 милиона долара, но контрактът си е контракт. За щастие тази година финансово сме далеч по-стабилни спрямо сезон 2007.”

Коментари
comments powered by Disqus