Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Уилямс: Нюи е специален!

21.05.2010 18:31
Уилямс: Нюи е специален!

Феноменалните способности на Ейдриън Нюи са причината за превъзходството на Red Bull Racing от началото на сезона, категоричен е неговият бивш ръководител Франк Уилямс.

Конструираният от Нюи RB6 безспорно е най-бързият автомобил от началото на сезона, като Фетел и Уебър спечелиха шест поредни полпозишъна и три победи. Red Bull оглавява и двата шампионата, но авансът му не е толкова впечатляващ заради някои технически проблеми, които преследваха най-вече Фетел. Въпреки тях сър Франк Уилямс е категоричен, че австрийският тим е с класа над останалите.

На въпроса на Autosport дали McLaren, Mercedes и Ferrari ще наваксат изоставането си, Уилямс отговаря: „Много трудно. Сякаш Ейдриън е на друга планета. А и има огромен опит. Когато той се присъедини към нас през 1990 г. за 1991-а, бе видно че знае много добре накъде върви. Не направи и една грешна стъпка в аеродинамичния тунел. Наистина е много специален и надарен!“

Нюи има огромен принос за успехите на Williams през 90-те, но взаимоотношенията му с ръководството на отбора в лицето на сър Франк Уилямс и Патрик Хед се обтягат, особено след смъртта на Сена и успехите на Benetton през 1995 година. Въпреки че отборът печели двете титли през следващата година, Нюи поема към McLaren за сезон 1997. В този смисъл признанието на Франк Уилямс относно качествата на неговия служител са наистина показателни за работата на главния дизайнер в Red Bull.

Самият Нюи не е толкова уверен в бъдещия успех на своя тим, но не крие радостта си от отличното представяне на RB6. „Те са отбори с огромно наследство“, коментира за Autosport британецът след Гран при на Монако. „Мисля, че McLaren са печелили това състезание 15 пъти, а ние дори не се състезаваме от 15 години. Но отборът ни наистина имаше смазващо превъзходство и трябва да се опитаме да го запазим.“

„Отказвам се да прогнозирам на кои писти ще сме добри и на кои – не. Оказва се, че сме бързи навсякъде, но отново ще кажа, едва във втората година сме от мащабните промени, така че темпото на развитие е много бързо. Сами видяхте миналата година – не е задължително автомобилът , който беше най-бърз в началото на сезона, да е най-бърз и в края му. Въпросът е докога ще можем да се развиваме с темпото на нашите конкуренти.“

Коментари
comments powered by Disqus