Под предния капак тупти четирилитров битурбо V8, който генерира до 557 к.с. и 690 Нм
Mercedes представи преди няколко седмици не само открития спортен автомобил AMG GT C Roadster, но и още един вариант на двигателя. Ние успяхме да уловим Mercedes-AMG GT C Coupé без камуфлаж.
Mercedes-AMG GT C Coupé с 57 мм по-широк
Запазилият се матово черен спортист, който се позиционира между GT S и GT R, демонстрира вече познатата от Roadster по-широка задна броня- R версия, но с правоъгълни накрайници на ауспуха, характерни за GT C Roadster.
По-широките с цели 57 мм гнезда на калниците са приютили по-широките 20-цолови джанти. Те са подходящи за влизане с по-висока скорост в завоите, като осигуряват по-добро сцепление. По отношение на окачването, Mercedes-AMG C Coupé е оборудван с AMG Ride Control и адаптивно регулиране на амортисьорите. Отпред се търкалят 19-цолови олекотени джанти, а отзад вече споменатите 20-цолови.
557 к.с. за AMG GT C Coupé
Под предния капак тупти четирилитров битурбо V8, който генерира до 557 к.с. с максимален въртящ момент от 690 Нм. За предаването на мощността отговаря седемстепенна скоростна кутия с по-дълга първа предавка и по-кратка седма. В роудстър версията, AMG GT C спринтира за 3,7 секунди до 100 и развива 316 км/ч. При Coupé версията стойностите вероятно ще бъдат с подобно ниво.
AMG GT с плакет „Edition 50“
Тъй като AMG ще отбележи през 2017 своята 50-годишнина, не е изненадващо, че в задната си част моделът носи плакет с надпис „GT Edition 50“. Очаква се специалистите от Афалтербах да пуснат по случай кръглата си годишнина и специално оборудвана версия на спортния си автомобил.
Интериорът на Mercedes-AMG GT C като Roadster (160 650 евро) е обновен в кожа напа, волан AMG Performance, допълнителна програма за шофиране Race, както и система за отработените газове с клапан за контрол Performance. Разбира се, Coupé и другите версии също ще носят плакет с надпис "Edition 50".