Емблематичният пикан се завижва от модерен V8 LS3 6,2 литра, мощност436 к.с. и 575 Нм
Класическите пикапи Chevrolet Advance Design (1947–1955) са емблематични. В САЩ автомобил в добро състояние може да бъде закупен за 30 000 долара, но цените за някои екземпляри надхвърлят 60 000 долара. А тази сума може да бъде многократна, ако поръчате restomod въз основа на подобен пикап. Например, Icon предлага модел TR с модерен интериор от няколко години, базиран на Chevrolet Thriftmaster от 1952 г. с две врати. А за тези, които се нуждаят от още по-автентична версия, американците предлагат пикап от нова серия - Icon Thriftmaster Old School Edition. За разлика от по-ранния автомобил, новият е по-близко до оригинала, което е особено забележимо в салона.
Основателят на Icon и главен дизайнер Джонатан Уорд признава, че докато пикапът Icon Thriftmaster Old School Edition е уникален проект за конкретен клиент, все още няма планове за лимитирано производство.
Интериорът изглежда автентично, въпреки че таблото и кожените тапицерии са нови. Плюс това, устройствата за климатика и мултимедийна система с поддръжка на Bluetooth и скъпа аудио система са успешно интегрирани в предния панел. А в задната част на кабината има място за образа на покровителя на шофьорите - Свети Франциск.
В оригиналния модел товароносимостта достига 500 кг, но в останалия режим с независимо окачване тя намалява значително. Създателите казват, че може да се транспортира само лек багаж. Но е по-добре да го поставите по-внимателно - товарната зона е облицована с африкански тик.
Вярно е, че това не се отнася за техническата част. В Icon е монтиран модерен V8 LS3 с работен обем 6,2 литра и мощност 436 к.с. и 575 Нм, а сцеплението към задните колела преминава през четиристепенна автоматична трансмисия 4L85-E. Плюс това има механично заключване на диференциала. Вместо зависимо окачване е инсталирано напълно независимо от партньори от компанията Art Morrison, което също редовно помага на специалистите на Icon с модернизацията на конструкцията рама. Картината се допълва от модерно кормилно управление Brembo и спирачки с шестбутални апарати отпред и четирибутални отзад.