От пикап американците от USSVнаправиха красива планина от метал
Високопроходим автомобил с визия на танк за цял отбор, USSV конструира от пикап един ръбест великан за апокалипсиса с 6,8-литров V10 двигател. Базата е на Ford F серия Super Duty.
След пикапа Ford F-серия идва и Ford F-серия Super Duty, версия за всички момчета: много по-голям, отколкото досега, като в зависимост от версията с двойни гуми на задната ос и с дължина до 6,7 м. С други думи, една много красива планина от метал, но за някои очевидно твърде обикновена. Затова на основата на този средно тежък камион американската компания Specialty Vehicles изгради офроуд великан, който ни смайва с апокалиптичната си визия.
USSV Rhino e широк 2,5 м
Ford F-серията винаги е бил най-произвежданият пикап на всички времена. Сега той ще се предлага в серията Super Duty, само като шаси, върху което например се произвеждат кемпери , точно тази концепция е известна в Европа като Fiat Ducato или Mercedes Sprinter. Американският Specialty Vehicles или съкратено USSV, калифорнийска компания за преоборудване, конструира върху тази база Rhino GX, като името обяснява всичко. Rhinо - носорогът е обут с гуми на серията на тежката артилерия Super Duty F 450/550, която обикновено е с двойни колела на задния мост.
Защото с тези двойни гуми, разбира се, има малко натруфена визия. USSV прибягва до един трик: на задната ос са монтирани само външните колела, а на предната ос гумите са по-широки, за да стъпят в същата следа. Именно затова USSV Rhino отпред стои върху яките 96-цолови валяци. За да ви спестим пресмятанията, в крайна сметка се получават 2,44 м. без външни огледала. USSV е поставил върху шасито една ръбеста каросерия във формата на военен транспортьор.
Неброниран обаче в пълно изпълнение
Въпреки застрашителната визия, новата одежда на USSV Rhino е от съвсем обикновена ламарина и не е блиндирана. По този начин на собственика е спестена тежестта от наднорменото тегло на странното возило, като едновременно с това той си остава максимално импозантен пред обществеността.
Високият 2,26 м и дълъг 6,10 м USSV Rhino GX се е разположил върху гуми за висока проходимост: формата е 38x15,5 R 20, които едновременно увеличават достатъчно просвета, който е от изключителна важност за междуосие с 3,6 м. За да завърти гигантските колела с достатъчна тяга, USSV се е доверил на десет цилиндъра: V10 разчита на работния обем на цилиндрите вместо на турбо. Двигателя на Ford от модулната серия с работен обем 6,8 литра спокойно генерира 362 к.с., но също и забележителния максимален въртящ момент от 620 Нм . V10 е куплиран с петстепенна автоматична трансмисия и захранван от 151- литров резервоар.
Относно цените от страна на USSV все още няма информация, дори конфигурацията на интериора на Rhino GX все още е табу за широката общественост. Едно обаче е сигурно, пилотската кабина е базирана на платформа донор от F-серията на Ford и съответно силно рафинирана с много плюш, кожа и електроника.