Увеличение на продажбите с 3,6% за първите пет месеца на годината
Opel значително увеличава продажбите си в Европа за първите пет месеца на годината, съгласно предварителните данни. От януари до май, регистрациите на нови автомобили Opel се увеличават с 3,6 процента до 454 807 броя в сравнение със същия период на миналата година. Това съответства на 5,77-процентен дял от пазара на автомобили в Европа. През май Opel продаде 95 143 автомобила, а пазарният дял се увеличи до 5.96 процента.
“Нашите автомобили са изключително популярни и благодарение на този факт имаме увеличените на продажбите на много, бележещи ръстове, пазари в Европа. Това се изразява и в поръчките на нови модели. Вече имаме над 240,000 заявки за Mokka в Европа, над 90,000 за нашия мини лайфстайл автомобил ADAM и над 100 000 за нашия флагман, новата Insignia,” отбелязва членът на борда на директорите и отговорен за продажбите Кристиян Кюсперт.
Успехът има израз на широка пазарна база. За първите пет месеца, Opel увеличи пазарния си дял в десет европейски държави. Сред тях е и Германия, където пазарният дял нарасна до 6,88% от общия пазар за първите пет месеца. През май пазарният дял достигна стойност от цели 7,26 %. Компактният SUV модел Mokka бе номер едно по продажби в своя сегмент през май, както и през останалите пет месеца на годината до май включително. Corsa се доказа като постоянен фаворит и стана номер едно по продажби в сегмента на малките автомобили през май. Zafira отбеляза второ място в сегмента на вановете с голям капацитет за първите пет месеца на годината.
В Обединеното кралство Vauxhall защити позицията си на втората по големина марка за първите пет месеца на годината, както и за самия май. Insignia и Zafira оглавиха своите сегменти и за двата споменати периода. През май Mokka също завоюва първенството в своя сегмент. Opel отбеляза особено високи успехи в Унгария през май, където стана пазарен лидер в целия автомобилен пазар.