SUV моделите на марката остават основен двигател за успеха през първото тримесечие
Най-доброто първо тримесечие в историята на компанията: с почти 55 974 нови регистрации, доставени в световен мащаб през първите три месеца на 2016. Porsche AG надмина миналогодишния показател с почти 10% . Основните двигатели на растежа са моделната серия на Macan и силните продажби на китайския пазар (23,5%). За Детлев фон Платен, член на Изпълнителния съвет за продажбите и маркетинга, тези числа показват висока удовлетвореност на клиента и привличане на марката. Той подчерта, че доволни клиенти и безопасни работни места са по-важни за Porsche от количеството на продажбите. "Ние не измерваме успеха си само с рекордни продажби", казва фон Платен.
SUV моделите на марката остават основен двигател за успеха през първото тримесечие: с 21 576 доставки в момента Porsche.Macan е най-популярният модел. В сравнение със същия период на миналата година най-младият член на моделната фамилия се наблюдава увеличение от около 20%, следван от Cayenne с 17 598 нови регистрации (+8 %). Факт е и значителното нарастване на търсенето на моделите с две врати Cayman и Boxster. Въпреки наближаващата промяна на моделите на 718 Boxster и Cayman 718, и двата спортни автомобила със средноразположен двигател, отбелязват двуцифрени и темпове на растеж. Boxster зарадва 3029 нови клиенти (+23%, докато новите регистрации на Cayman достигнаха 2822 (27%). 911 продължава да е толкова популярен, колкото някога: с общо 7711 нови продажби, иконата на спортните автомобили поддържа високото ниво като през същия период на миналата година.
Китай отново е най-големият пазар на марката в света през първото тримесечие на 2016: с доставки от 16 409 автомобила китайският пазар се нарежда пред САЩ (12 238 продажби). Европа поддържа високото ниво на предходната година. Германският пазар е единственият пазар, който изостава. "Въпреки това получените в Германия поръчки са оптимистичен знак", казва фон Платен.