Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Устройството Faurecia Bluefit подобрява вредните емисии

06.09.2017 10:29
Устройството Faurecia Bluefit подобрява вредните емисии

Системата е предназначена за производители на автомобили, а не за крайния потребител

Дъщерното дружество Amminex на Faurecia разработи съвместно с BlueFit начин за преоборудване на дизеловите двигатели с Евро 5, след което емисиите на NOx намаляват и дори надвишава стандарта за емисии Евро 6. Системата ще бъде представена на IAA след дни.

Датската компания Clean-Tech Amminex, дъщерно дружество на доставчика за автомобилни аксесоари Faurecia, разработи съвместно с BlueFit - хардуерно решение за прецизиране чистотата на отпадните газове на дизеловите двигатели, след което те не само, че ще отговарят на строгите Евро 6 стандарти за емисиите при реални условия на шофиране, но дори ще ги наминат.

Възможно е лесно преоборудване

Решението BlueFit се състои от два основни елемента: резервоар за съхраняване на амоняк и катализатор SCR. Амонякът се съхранява в твърда форма в система, наречена ASDS. ASDS включва стартов патрон и два по-големи главни. Патроните съдържат амоняк, който е свързан в твърда форма като сол и остава в твърдо състояние при температури под 50 ° С. След стартиране на двигателя стартовият патрон се нагрява с електричество. След няколко минути амонякът започва да се изпарява в патрона и за разлика от AdBlue, може да бъде транспортиран при ниско налягане в системата за отработени газове.

За  да може основният патрони да достигне своята работна температура, той я приема от стартовия патрон. В същото време газообразният амоняк изтича в изпускателната тръба, както и към стартовия патрон, за да го зареди. Когато двигателят е спрян, чистият амоняк отново се абсорбира от солта на основния патрон и отново се втвърдява.

ASDS е монтиран в отделението на резервната гума и SCR каталитичният преобразувател е прикачен към изпускателната тръба под колата. Системата за преоборудване не изисква никакви промени в двигателното отделение в калибрирането на двигателя, във филтъра за дизеловите частици или в електрическата система. Стандартната конфигурация има два компактни патрона с твърд амоняк, което съответства на 16 литра AdBlue. Диапазонът на пробега ще бъде около 15 000 километра, след което е необходима двуминутна смяна в сервиз. Някои модели леки автомобили имат място за трета касета/патрон, която разширява диапазона на пробега на повече от 20 000 километра.

NOx-емисиите са намалели с 95%, възможен е син плакет

При независимите тестове е използван конвенционален тригодишен автомобил с 1,5-литров дизелов двигател (Euro 5). Емисиите на превозното средство са измерени както преди, така и след модернизирането на автомобила, използвайки уредите PEMS (преносими системи за измерване на емисии). Основните измервания на автомобила първоначално показват емисии от 800 мг (през лятото) до 1300 мг (през пролетта) NOx на километър, което е от четири до седем пъти повече от граничната стойност на Eвро 5, който позволява емисии само от 180 г NOx на километър.

След допълнителното оборудване на автомобила с BlueFit, средните емисии са намалели до 40 г NOx на километър при реални условия на шофиране. Този резултат е доста под актуалния Евро 6 стандарт за емисиите, който позволява 80 г NOx на километър. Тестовете показват, че без голям разход , 95% на NOx от изгорелите газове на дизеловия автомобил с Euro 5 могат да бъдат ефективно отстранени. По този начин се защитава Евро 6 стандарта на отработените газове и би бил подходящ за син плакет. При проведените тестове не са регистрирани отрицателни ефекти върху поведението на автомобила и мощността.

Системата BlueFit е предназначена за производители на автомобили, а не директно за крайния потребител. Faurecia не е обявила цена за системата за преоборудване. Основният акционер в доставчика на автомобилни аксесоари Faurecia е френският концерн PSA.

 

Коментари
comments powered by Disqus