Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

В Alphabet разработват безпилотна технология за камиони

17.05.2016 15:07

Според Financial Times тя е подходяща само за пътуване по магистрала

Компанията Otto, създадена от специалисти на Alphabet (дъщерна компания Google), се готви да създаде устройство за съществуващи модели на товарни автомобили, използвани за пътуване на дълги разстояния, пише вестник Financial Times. Срокът за началото на продажбите на тези устройства все още не е оповестен.

Според вестника технологията е подходяща само за пътуване по магистрала, но в дългосрочен план ще позволи на шофьорите да пътуват и на по-дълги разстояния. През последните седмици компанията вече е започнала тестове на три камиона по пътищата на Калифорния.

Начело на Otto, както пише FT, е един от топ мениджърите на безпилотния проект Alphabet Антъни Левандовски и бивш специалист по технологии в израелската армия, както и един от лидерите на Google Maps Лиор Рон. Те са инвестирали собствени средства в компанията заедно с други двама съоснователи Дон Бърнет и Кле Делони.

Рон обяснява избора на изследователското направление с това, че пътуването по магистрала е по-лесно, отколкото в града, тъй като там няма пешеходни пътеки и има по-малко кръстовища. Товарните автомобили също имат предимство пред колите, тъй като сензорите могат да бъдат поставени по-високо, което осигурява по-добра видимост за камерите и лазерите.

В САЩ няма федерални правила за безпилотните камиони, но в някои щатове са разработили свои собствени регулации. Например, преди една година, за пръв път в света Невада позволи на камионите Freightliner Inspiration на компанията Daimler да се движат по пътищата на щата с използването на безпилотната система Highway Pilot.

Коментари
comments powered by Disqus