Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

В аванс: Новото Audi A5

21.02.2007 01:02

Audi ще представят най-новото попълнение в гамата си – купето A5, на автосалона в Женева. Около две седмици преди официалната премиера в интернет-пространството се появиха първите реални фотографии на модела, и ние ми ги показваме още сега.

Дългата цели 4,60 метра купе-версия на Audi A4 си остава пълноценен четириместен автомобил, като базовата модификация ще се задвижва от двулитров TFSI-двигател със 177 конски сили.

Над нея са позиционирани вариантите с 3,2-литров FSI-мотор с 255 к. с., както и очакваният малко по-нататък спортист S5 с 4,2-литров V8 с 350 к. с. Очаква се и появата на абсолютния топспортист RS5, който вероятно ще има под предния си капак познатия от RS4 фамозен „осмак” с 420 конски сили.

Дизелите ще са застъпени от версията 3.0 TDI с 233 к. с. Възможността за създаване на ултимативен топмодел на серията А5 с двигател V12 TDI с шест литра работен обем не е голяма, но не е и в сферата на невъзможното. Напълно сигурно за сметка на това е, че всички двигатели ще се предлагат и в комбинация със система за задвижване на четирите колела Quattro, която ще влиза в серийната екипировка на по-мощните модификации. Като опция ще може да се поръча и трансмисията с два съединителя DSG.

В стилистично отношение, A5 остава верен изцяло на типичния за марката стил, като нова е преди всичко постепенно изкачващата се назад странична линия, както и специфичната дъга на покрива. Остъклената площ заема доста малко място, а средните колони са почни незабележими. Задната част изглежда масивна и широка – впечатление, което се подсилва и от тесните стоп-светлини, които леко напомнят на купето на „тройката” на BMW. От 2008 година моделът ще получи и кабриовариант, който ще наследи досегашното кабрио на A4 и за в бъдеще ще продължи да залага на мекия покрив.

Audi са останали верни на себе си и в интериора, който е само леко модифициран. Качеството е на най-високо равнище, както и вложените в изработването материали.

Коментари
comments powered by Disqus