Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

В Bentley реставрираха исторически двигател

31.10.2019 10:44

4-цилиндровият 3,0-литров двигател за първи път е сглобен през 1923 г. от техниците на марката

Специалистите на Bentley Motors се включиха в стогодишните празненства на марката, като възстановиха в цеховете на британския производител, базирани в Крю, един от най-старите двигатели, произвеждани от Bentley Motors.

Този 4-цилиндров 3,0-литров двигател за първи път е сглобен през 1923 г. от техниците на  Bentley, само четири години след като Уолтър Оуен Бентли основава марката.

700 часа работа са били необходими на специалистите на Bentley, участващи в проекта (в момента производителят разполага със 130 майстори в халетата си), за да  демонтират двигателя, преди да го сглобяват отново детайл по детайл.

Първоначално монтиран на Bentley№ 209, двигателят тогава е бил (през 1935 г.) поверен на Кралската школа за артилерийски корпуси в Бовингтън, Дорсет, за да служи като учебна база на своите курсанти по двигатели с вътрешно горене. Той остава там до 2011 г., когато е върнат на британския производител, който реши миналата година да стартира програмата за реставрирането му.

Този перфектно възстановен 4-цилиндров двигател вече е представен в Крю заедно със съвременния мотор W12, за да покаже на посетителите в централата на марката как двигателите на Bentley са се развивали през последните 100 години.

Коментари
comments powered by Disqus