Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

В Берлин разкриха официално новия Smart

17.07.2014 14:38 1
1
2850870248

Автомобилът е построен на нова платформа, разработена съвместно с Renault

В Берлин се състоя презентацията на новото поколение Smart ForTwo и ForFour. Световната премиера на новия модел ще бъде през октомври на международния автосалон в Париж, а продажбите на автомобила ще стартират в края на тази година.

В сравнение с предшественика си Smart е претърпял съществени изменения, както по отношение на дизайна, така и в технически план. Автомобилът е построен на нова платформа, която е разработена съвместно с Renault - на същата архитектура  е построено и новото поколение Renault Twingo, което вече е достъпно в Европа. Smart, както и при първото поколение, получава задно задвижване и напречно разположен силов агрегат.

„На етапа на проектиране си поставихме пред себе си задачата да запазим решението със задно задвижване, за да можем да използваме всички най-добри страни на компактния автомобил в градски условия. Като изходихме от това, съвместно с нашите партньори от Renault разработихме нова платформа за Smart”,  сподели шефът на отдела по разработване на компактни автомобили в Mercedes-Benz Йорг Пригл.

Каросерията на автомобила е като при предшественика. Независимо от това, че пред инженерите е стояла задачата да запазят габаритите на Smart, това не им се е отдало напълно. Автомобилът и пораснал едва доловимо (+8 мм на дължина и +10 мм на широчина), но е станал по-голям. Основната конструктивна разлика  е увеличеният заден  надвес, благодарение на което багажникът на Smart е вече по-голям: 260 срещу 230 литра при предшественика. В четириместния вариант обемът на полезното пространство е 185 литра.

Окачването на автомобила е претърпяло незначителни изменения – на задния мост са монтирани  по-силни пружини, и в резултат на това са променени и амортисьорите. В стандартното ниво на изпълнение, както и преди, влизат ABS и ESP.  Също в базовото оборудване се появява и системата за контрол на страничен вятър, която може да действа на съответното колело, за да бъде избегнато преобръщане на автомобила. Такава технология е приложена и в новото поколение на Mercedes-Benz V-класа.

Коментари

Петър Ангелов
Ауу че грозно!

comments powered by Disqus