Холандецът Петер Нота ще отговаря за развитието на марката и следпродажбеното обслужване
Новият член на Съвета на директорите на BMW AG от януари 1 следваща година ще бъде 52-годишният холандец Петер Нота. Топ мениджърът ще отговаря за развитието на немската марка и следпродажбеното обслужване на BMW Group. На тази позиция той ще смени Иън Робъртсън.
"Заедно с г-н Нота можем да постигнем още по-големи резултати в продажбите и маркетинга на световно ниво. Твърдо вярвам, че широкият му опит в областта на иновациите и структурните реформи ще позволи марката BMW да остане лидер в ерата на цифровите технологии за мобилност", коментира новото назначение председателят на съвета на директорите на BMW AG Харалд Крюгер.
В този момент Петер Нота е директор по маркетинга и е вицепрезидент на подразделението "Лично здраве" на Royal Philips, отговарящ за потребителските стоки и решаване на бизнес задачи. Преди това той е бил член на борда на директорите на компанията Beiersdorf AG в качеството си на директор по маркетинга и иновациите.
Що се отнася до Робъртсън, той ще продължи да работи за компанията като специален представител на BMW Group в Обединеното кралство. Този пост той ще заема до 30 юни, 2018 г., а след това ще подаде оставка.