И двата определени за България екземпляра са поръчани от Бова Кар
В Бова Кар пристигна първото BMW M5 CS за България. Автомобилът вече е продаден, а след около седмица се очаква и втората бройка от ексклузивния модел, която също е поръчана от Бова Кар и все още търси своя собственик.
Последователното олекотяване на конструкцията позволява понижаване на теглото с около 70 килограма спрямо BMW M5 Competition. Настроените по нов начин пружини отпред и отзад, както и още по-финия контрол на амортисьорите адаптират по-ниското тегло на автомобила и по-високия потенциал на серийните Track гуми Pirelli P Zero Corsa с различен размер на предната и задната ос (275/35 R 20 отпред и 285/35 R 20 отзад).
На изключителното изживяване при шофиране на BMW M5 CS могат да се насладят до четирима души, двама на М Карбон седалките тип „корито“ отпред и още двама на двете единични седалки отзад. Черната кожа Merino (отпред с фина структура) е с характерни контрастни повърхности и декоративни шевове в Mugello Red. Интегрираните подглавници – отпред с осветено лого на M5 – са украсени със силует на легендарната писта Нюрбургринг.
Специалното оборудване на BMW M5 CS включва:
Карбонови корпуси на външните огледала
Изцяло карбонов преден капак, вентилационни отвори с апликации от видим карбон
Рамка на BMW бъбрековидната радиаторна решетка в златист бронз
L-образни светлинни елементи в BMW Лазерните светлини, които при Welcome Light, къси и дълги светлини светят в жълт вместо в бял цвят
Нови настройки на пружините на предната и задната ос
Най-мощният двигател в автомобил на BMW с 476 кВт/ 635 к.с. и 750 Нм
Преден сплитер от карбон
Ексклузивни матови лакови покрития BMW Individual: Frozen Brands Hatch Grey metallic и Frozen Deep Green metallic
Заден спойлер от карбон
Още по-фин контрол на амортисьорите
Track гуми Pirelli P Zero Corsa
Понижаване на теглото с около 70 кг
Четири ауспухови накрайника от неръждаема стомана
Обозначения на модела на бъбрековидната решетка и задния капак, както и на лайстната на хрилете в златист бронз
20-цолови М джанти от алуминиева сплав с Y-образни спици в златист бронз
М карбонови керамични спирачки с червени спирачни апарати като част от серийното оборудване
M Alcantara волан с маркировка на „12 часа“ в червена прозираща перфорация – като при класическите състезателни автомобили12,3-инчов дисплей
Обозначение CS
Понижено тегло благодарение на олекотената средна конзола (без отделение за вещи)
Всички подглавници със силует на легендарния Нюрбургринг Лостчета за превключване на предавките от карбон
аван от Alcantara
Обозначение на CS между двете задни седалки
Отделни седалки отзад (общо 4 места за седене)
Тапицерия на седалките от черна кожа Merino и акценти в Mugello Red
М Карбон предни седалки тип „корито“
Лайстни на праговете с осветен бадж M5 CS
Снимки: Елин Бошуров (Elbo Photography)