В представителствата ще пристигнат два нови варианта на Ranger през октомври
В очакване на пускането през следващата година на наследник пикапът на Ford Ranger продължава да расте с необичайни версии. Днес европейското подразделение на Ford представи две едновременно : Ranger Stormtrak и Ranger Wolftrak. Думата Stormtrak, според някои предположения, може да се използва за обозначаване на заместника на Mondeo. Но се оказва, че е името на версията Ranger.
В европейските представителства два нови варианта на Ranger ще пристигнат през октомври тази година. Цените все още не са обявени.
Stormtrak може да се поръча с Double Cab или Super Ca.. Ексклузивно за Storm Truck е създаден цвят Rapid Red, който присъства с червените акценти в радиаторната решетка. Но може да бъдат избрани цветове на каросерията Frozen White или Blue Lightning
Интериорът е украсен с лога на Stormtrak и меки кожени седалки в стил Raptor със странични опори от технически плат, тапицерия от декоративни панели в цвят Graphite и червени шевове.
Ranger Stormtrak се основава на конфигурацията Wildtrak с битурбо дизел 2,0 EcoBlue (213 к.с., 500 Нм), задвижване на четирите колела и десетстепенна автоматична трансмисия . Защитата на дъното е включена в базовото оборудване, както и LED светлини , стикери на капака и отстрани, черна задна броня, спортна арка, товарен разделител и нов моторизиран капак на товарното отделение, който може да се управлява с ключ или бутони в кабината и в самото товарно отделение. (Същото е опция за версията на Wildtrak Double Cab).
Wolftrak демонстрира черна решетка, защита на каросерията , 17-инчови черни алуминиеви джанти, тъмни емблеми Wolftrak и може да бъде с цветове Conquer Grey или Sea Grey.
Салонът получава матово черно арматурно табло и вложки за вратите, постелки за всякакви метеорологични условия. Базовото оборудване включва мултимедийна система SYNC 3 с навигация и осеминчов сензорен екран.
Модификацията Wolftrak е за тези, които търсят подобрени офроуд способности. Все още не е Tremor, но също така е доста добър набор от функции. В базовото оборудване на Ranger XLT има турбодизел 2,0 EcoBlue (170 к.с., 420 Нм), с десетстепенна автоматична скоростна кутия или шестстепенна ръчна трансмисия по избор, задвижване на всички колела с електронен селектор на режимите. Оборудването включва гуми за всякакъв терен и електронно заключен заден диференциал, както и черни предпазни дъги. Като опция се предлагат различни видове брезенти на товарното отделение.