Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

В Porsche събраха 200 000 евро за благотворителност

13.10.2021 14:51

Производителят на спортни автомобили сбъдва детските желания по целия свят

Първият Porsche Virtual Run събра 200 000 евро за фондация Make-A-Wish. Повече от 2300 хора на Porsche по целия свят обуха маратонките си от 17 септември до 3 октомври 2021 г. и изминаха общо 67 559 км за благотворителна кауза. Porsche AG предлага награда от 50 цента за всеки изминат километър. Въпреки това, предвид голямото желание на хората да бягат и големия брой желания, компанията реши да увеличи дарението до три евро на километър. Целта е да се даде възможност на международната фондация Make-A-Wish да сбъдне мечтите на колкото се може повече сериозно болни деца, тийнейджъри и млади хора . Само след няколко дни първият от тях ще изживее своя личен и специален момент на щастие.

Приключенски ден на Джеймс Бонд, къща на кокили с пързалка за градината или зимен уикенд с приятел - желанията на младите хора са толкова разнообразни, колкото болестите, с които те и техните семейства трябва да се справят във всекидневието. Общото между всички тях е волята да не позволят на трудните обстоятелства в живота си да ги съсипят. С изпълнението на техните най-искрени желания идва и надеждата, че този положителен опит ще мобилизира невъобразима сила в борбата срещу болестта.

„Ние сме спортна компания и социалният ангажимент е една от основните ни ценности. С Virtual Run искахме да покрием възможно най-много метри за млади хора, които не се справят толкова добре в живота. Успяхме и много впечатляващо “, казва Оливер Блуме, председател на Изпълнителния съвет на Porsche. „Независимо дали в Тайван, Швейцария или Австралия - в повече от 35 страни, нашите колеги са черпили мотивация от многобройните желания. Мнозина са изминали известната допълнителна миля. Истински спортен дух в духа на социалната отговорност."

През 2021 г. Porsche Virtual Run ще замени традиционното шестчасово бягане в централата на компанията в Цуфенхаузен, Щутгарт, което не можа да се проведе поради ограниченията на коронавируса. С Льо Ман (13,626 километра), Нюрбургринг-Северната дъга (20,83 километра) и Тарга Флорио (72 километра) имаше възможност да поемете по три легендарни състезателни писти като лично предизвикателство. Много участници споделиха радостта си от бягане в социалните медии, в някои случаи с ефектни пейзажни снимки. Екипът на Porsche в Австралия беше особено активен и използва местното блокиране за цялостна програма.

Коментари
comments powered by Disqus