Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

В Red Bull са оптимисти за следващия сезон

20.11.2018 16:37
В Red Bull са оптимисти за следващия сезон

Хорнър смята, че отборът ще се бори за титлата с помощта на Honda

Гран при на Абу Даби тази седмица ще сложи точка на сътрудничеството между Red Bull и Renault. Отборът от Милтън Кийнс спечели осем титли с френския производител между 2010 и 2013 година – четири при конструкторите и четири със Себастиан Фетел. Преходът към задвижваща система с 1,6-литров двигател с принудително пълнене и хибриден модул обаче се оказа проблематичен при Renault, което постави Red Bull в позицията на догонващ.

Въпреки драмите с двигателя Даниел Рикардо и Макс Верстапен спечелиха  четири победи този сезон, като холандецът бе само на крачка и от пети успех в Гран при на Бразилия. Това е категорично доказателство за качествата на шасито, конструирано от екипа на Ейдриън Нюи и гаранция, че догодина със задвижващите системи на Honda Red Bull ще е в още по-добра форма.

„Разполагаме с феноменален екип, който може да направи страхотен автомобил. Ако имаме малко повече конски сили, които Honda обеща да ни осигури, може да им стъжним живота на всяка една писта”, коментира тим шефът на Red Bull Кристиан Хорнър, визирайки Ferrari и Mercedes. 

„И през тази година имахме страхотен автомобил. Проблемите ни бяха свързани с квалификацията и скоростта на правите. Ако се справим с тях и всички прогнозни стойности се окажат реални, то ще бъдем в много силна позиция.”

Тази година Honda демонстрира посредством Scuderia Toro Rosso, че двигателят й съвсем не е толкова лош, колкото от McLaren се опитваха да го изкарат. Същевременно прогресът в развитието на задвижващата система е обещаващ, като според японците нивата на Renault отдавна са достигнати. 

В последното си интервю обаче посланикът на Renault Ален Прос коментира, че „в сравнение с Honda все още се справяме по-добре”. Четирикратният световен шампион допълни още, че французите не са „недоволни от края на сътрудничеството” с Red Bull.

Коментари
comments powered by Disqus