Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

В Renault имат големи очаквания към новия двигател

04.01.2019 12:40
В Renault имат големи очаквания към новия двигател

Французите атакуват челната тройка с мащабни промени по мотора и аерото

Сезон 2019 е четвъртият откакто екипът от Енстоун се ползва със заводската подкрепа на Renault. Още когато французите обявиха завръщането си във Формула 1, коментираха, че програмата им е дългосрочна и че не очакват да се борят за победи и титли в рамките на първите три години. Този период вече изтече и ръководителят на спортното им подразделение Сирил Абитебул смята, че е настъпил моментът Renault да се включи в голямата битка.

„Като се огледам около себе си, виждам как всичко върви с много по-бързи темпове”, коментира Абитебул за Motorsport.com. „Напредъкът, който правим с двигателя, е много по-съществен от всичко, което сме постигали досега през зимата. Много по-голям е. Същото се отнася и за прогреса в аеротунела.”

„Що се отнася  до аеродинамиката обаче, трябва да внимаваме. Има съществена промяна в правилника. Когато нещо подобно се случи, буквално започваш от нулата. Губиш притискане, след което бързо започваш да наваксваш.”

„Ето защо ми е трудно да направя разграничение кое е следствие на промяната в правилника и кое е резултат от реструктурирането на отбора. Но съдейки по това какъв капацитет имаме в инженеринга, развойната дейност, проектирането и производството сега, мога да кажа, че напредъкът е във всяка една сфера.”

Абитебул допълва още, че инвестициите, които прави Renault в отбора, най-накрая започват да се изплащат и че автомобилът, с който Нико Хюлкенберг и Даниел Рикардо ще се състезават тази година, ще покаже на какво ниво е бил целият тим още преди осемнайсет месеца. Именно тази стабилност е в основата на големите им очаквания.   

Коментари
comments powered by Disqus