Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

В Renault се страхуват от Force India

02.08.2018 14:24
В Renault се страхуват от Force India

Французите, McLaren и Williams се възпротивиха на действията на синдика

Миналия петък Висшият съд на Лондон обяви Force India в несъстоятелност. Компанията FRP Advisory LLP пое подготовката на оздравителния план, като на теория нямаше пречки той да завърши благополучно заради отличната форма, в която се намира отборът от Силвърстоун.

Според споразумението „Конкорд” обаче даден тим, преминал през процедура по несъстоятелност, не се ползва с правата на предшественика си и не може да получи финансовите бонуси, които FOM изплаща в края на всяка година. Единственият вариант това да се случи е, ако всички отбори дадат съгласието си. Оказва се обаче, че Renault, Williams и McLaren са против.

Причината е свързана с притесненията на трите отбора, че Force India може да се превърне във втори тим на Mercedes. Понастоящем германците доставят задвижващи системи и скоростни кутии на Force India и перспективата сочеше, че партньорството между двете страни ще се разрасне по начина, по който в момента си партнира Ferrari с Haas F1, а вече и със Sauber.

„Това не е тази Формула 1, която ние харесваме”, коментира за BBC босът на Renault Sport Сирил Абитебул. „Притесняваме се, че подобна комбинация ще направи невъзможно отбор, който няма втори екип, да се бори в челото.”

„Вече виждаме това в определени аспекти и сега. Както по отношение на развитието на двигателя, така и при шасито. Трябва да сме сигурни, че това няма да стане практика. В противен случай нашият модел не може да проработи и проектът ни няма как да бъде устойчив.”

Абитебул е категоричен, че Renault няма да позволи служителите на Force India да останат без работа, но и иска гаранции от Liberty Media, че комбинацията с Mercedes няма да се осъществи.

„Ще направим необходимото работните места на хората да не са под въпрос, това е сигурно! Искаме обаче да разберем и какви са вижданията на носителя на търговските права по въпроса. Нуждаем се от едно-единствено нещо – от яснота. В момента вървят инциативи малките и големите отбори да се комбинират и да се възползват от настоящия правилник, както и евентуално от бъдещия.”

McLaren ще остане единственият партньор на Renault през следващия сезон, след като Red Bull подписа с Honda. Същевременно Williams се опитва да си уреди сделка с Mercedes за доставка на скоростни кутии. При тези обстоятелства не е изненада, че именно тези три тима създават пречки за евентуалната смяна на собствеността на Force India.

Коментари
comments powered by Disqus