Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

В САЩ продават Hyundai Elantra GT N Line

16.01.2019 12:03

Цените са: 23 300 долара за модела с три педала и 24 400 долара с два педала

На пазара в Щатите от лятото на 2017 г. продават „горещия” хечбек Hyundai Elantra GT Sport. Всъщност, това е копие на европейския Hyundai i30, но не съвсем. Спортистът е оборудван с известния 1,6 T-GDI турбо двигател (204 к.с., 265 Нм), шестстепенна механична или седемстепенна роботизирана трансмисия. Сега производителят реше да извади от гамата модификацията Sport и на нейно място да пусне версията Elantra GT N Line. Човек би си помислил, че преименуването става поради лансирането на Hyundai i30 N Line с пет врати, тъй като двигателят номинално остава същият, но промените са по-сериозни.

Сега отвъдокеанката Elantra има същите брони като "горещия " Hyundai i30 N, но без червената ивица. Няма специални предпочитания за САЩ, просто версиите N и N Line имат същите брони.

Воланът е съвсем нов, всичко останало е много близко до старото, включително и седалките. Броят на червените акценти дори намаля, поради което интериорът само печели: атмосферата е по-спокойна и по-солидна.

Важните подобрения са скрити "вътре ". Пружините отпред  и отзад са станали по-твърди , сменена е стабилизираща щанга, амортисьорите са пренастроени, кормилното управление получава нови настройки. Вместо гуми Hankook (225/40 R18) сега на автомобила с механична предавателна кутия са поставени летни гуми Michelin Pilot Sport 4 със същия размер. Освен това - актуализиран дизайн на външната и вътрешната страна, плюс допълнително оборудване. Цените вече са известни: 23 300 долара за Elantra GT N Line с три педала и 24 400 долара с два педала.

Коментари
comments powered by Disqus