Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

В Шанхай представиха хибридния седан Peugeot 508L

23.04.2019 11:29
В Шанхай представиха хибридния седан Peugeot 508L

Китайската версия на модела се произвежда в сътрудничество с компанията Dongfeng

Френската компания представи хибридния седан  Peugeot 508L в Шанхай. Подобно на европейския си роднина, този автомобил може да измине само на ток 50 км според цикъла NEDC. В задвижващата система обаче има любопитна разлика.

Китайската версия на 508 се произвежда в сътрудничество с компанията Dongfeng. Известно е, че удължаването на модела според вкусовете на местния пазар доведе до увеличаване на междуосието с 55 мм (до 2848 мм), а дължината - със 106 мм (до 4856 мм).

Капацитетът на задвижващата батерия е 12 кВтч. Тя може да се зарежда за 1,5-3,5 часа, в зависимост от наличната мрежа. Средният разход на гориво на модела е 2,2 л/100 км.

В европейската версия на хибрида под капака е монтиран  1,6 турбо двигател с мощност от 180 к.с., докато китайците имат 1,8 турбо агрегат с 200 к.с.. Останалите компоненти са идентични: електромотор с мощност 109 к.с., автоматична предавателна кутия. Хибридът в Европа има сумарна мощност 225 к.с., докато при китайците този показател не е посочен. Следва да отбележим, че на Стария континент базовият 508 е оборудван само с един бензинов турбо агрегат 1,6 (в два варианта на мощността - 180 к.с., 250 Нм или 225 к.с., 300 Нм), плюс различни дизели ( от 1,5 до 2,0, от 130 к.с. до 180 к.с.). А в Китай 508 притежава два турбо бензинови двигателя 1,6 (167 к.с., 245 Нм) и 1,8 (211 к.с., 300 Нм).

Коментари
comments powered by Disqus