Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

В Унгария произвеждат еднолитров двигател

16.05.2018 16:54
В Унгария произвеждат еднолитров двигател

Този мотор ще бъде използван в различни модели на концерна, по-специално във VW и Seat

Концернът Volkswagen Group пусна на конвейера в завода на Audi в унгарския Гьор обновената версия на еднолитровия трицилиндров двигател. Според говорителя на компанията Ахим Хайнфлинг този мотор ще бъде използван в различни модели на концерна, по-специално във Volkswagen и Seat. И още нещо, този агрегат, произвеждан в Унгария, ще получи бъдещето фамилно семейство на Audi A3.

В двигателната гама на моделd с пет врати "една трета" от това поколение е оборудвано с бензиновия турбодвигател с работен обем  1,0, литра, генериращ 116 к.с. и 200 Нм. Същият мотор може да видим и в седана A3, но не и в кабриолета, където е най-малко 1,4 л.

Еднолитровият агрегат тежи 92 килограма, което е съвсем малко, като се имат предвид новите технологии за намаляване на вредните емисии, включително филтърът за твърди частици, който все повече се появява в бензинови двигатели от различни марки (по-рано на филтъра му се радваха само дизеловите двигатели).

Агрегатът от Гьор може да бъде в две версии: 86 к.с. и 116 к.с. Според неофициални данни следващото поколение на кросоувъра Q3 ще получи този мотор като базов. Нека да добавим, че през последните години двигателите с работен обем 1 литър излязоха извън пределите на подкомпактните и компактните класове (нека да припомним Ford Mondeo със 125 к.с.). Така че за A3 изглежда доста подходящ.

Без еднолитровия трицилиндров двигател няма да мине и бебето Audi A1 от следващо поколение. Наскоро този хечбек бе издебнат от фотошпиони по пътищата, само че леко прикрит.

Между другото, модерните двигатели с малък обем имат добър потенциал за увеличаване на мощността. Нека да споменем Ford и неговият трицилиндров двигател, който може да развие 140 к.с. И това не е някакъв тунинг, а серийна версия за няколко модела. При Volkswagen вече имаше опит с монтирането на подобен мотор с електрическо турбо, с помощта на което немците извадиха от 1 литър 272 к.с. и 270 Нм.

Коментари
comments powered by Disqus