Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

В Williams са оптимисти за сезон 2010

06.11.2009 15:07

Техническият директор на Williams Сам Майкъл се надява, че догодина неговият тим ще се върне в челните редици.

В края на сезон 2009 Williams обяви, че прекратява договора си с Toyota за доставка на двигатели, а миналата седмица - че догодина ще си партнира с Cosworth. За последно британската компания е участвала във Формула 1 през 2006 г., но въпреки това Сам Майкъл вярва, че комбинацията Williams - Cosworth отново може да се окаже печеливша.

„Няма как да знаем какво ще се случи преди да излезем на пистата”, коментира Майкъл за Autosport. “Целта ни винаги е била да сме в челото. Разликите в момента са толкова малки заради промяната в правилника, ето защо това съвсем не е непостижима задача. Ако спечелим едва-две десети от аеродинамиката например, изведнъж можем да се превърнем в потенциални победители. Именно поради тази причина толкова много различни отбори печелиха през изминалия сезон. Cosworth също ще свърши добре своята работа.”

Williams прекрати взаимоотношенията си с Cosworth през 2006 г., след което избра за тенологичен партньор Toyota. Дали това решение е било правилно, дори самият Майкъл не знае.

„Спортът се промени много от 2006 г. насам. Ако се върнете назад във времето, от началото на новия век до миналата година, ще видите, че производителите доминираха изцяло. Но нещата се променят. Имаше най-различни причини да не изберем Cosworth тогава."

"Сега вероятно ще попитате дали това е било правилното решение? Не знаем, защото историята е такава, каквато е. Ако бяхме продължили с Cosworth, може би нямаше да сме на ниво. Това е най-хубавото във Формула 1 – не спира да се развива. В момента сме в период на съществена промяна, което е възможно най-добрият вариант за група независими специалисти като нас в Williams.”

„Пред Cosworth има две големи предизвикателства. Разходът на гориво е от ключово значение догодина заради забраната за презареждане и тяхната задача през зимата е да се справят именно с това. Второто е надеждността. Всички останали производители имат близо три години опит с тези двигатели, докато километражът на Cosworth е твърде ограничен.”

Коментари
comments powered by Disqus