С нови разтегателни поставки за краката, специален люк, сгъваеми маси и други удобства
Bentley Mulsanne се позиционира много високо в автомобилната верига. Британците искат да затвърдят тази позиция с щателното ревизиране на луксозния седан. Обновеният Mulsanne дебютира в три варианта в Женева.
Три? Да, три, защото към известните версии Mulsanne и Mulsanne Speed, по-късно ще се присъедини също и Mulsanne EWB, който стъпва с 25 см по-дълго междуосие (3516 мм), което ще осигури достатъчно пространство за краката на пътниците отзад. Програмата допълват и нови разтегателни поставки за краката, специален люк, сгъваеми маси, както и всякакви удобства, разположени на централната конзола.
Радиаторна решетка зад хромирана рамка
Но да се върнем към фейслифта. От бронята до A-колоната британците не са оставили непипната никаква метална повърхност. Най-фрапиращата промяна е 80 мм по-широката предна радиаторна решетка, чиято добре позната телена мрежа сега се крие зад множество вертикални хромирани елементи. Отляво и отдясно на решетката са нови адаптивни LED фарове, които се простират до новоконфигурираните алуминиеви калници. Коригирани са също капакът на двигателя и предната броня, която също е с нова решетка, които са експонирани във формата на Bentley B. Тази форма може да бъде открита и в страничните хриле и графиките на новите задни светлини. Освен това задната престилка също е с нова визия.
Нова инфотейнмънт система за Bentley Mulsanne
Интериорът залага на фини естествени кожи и фино дърво, всичко е изработено в класически стил и изискан финес. Последен писък е новата инфотейнмънт система с 8-инчов сензорен екран и 60 GB твърд диск. Niam-аудио системата разполага с 18 високоговорителя и 2200 вата мощност, в задната част на разположение са два таблета. Мобилният интернет е задължителен. Допълнителното оборудване за безопасност на Bentley Mulsanne включва асистент за мъртвия ъгъл и за дълги светлини.
Класиката продължава и под предния капак. Тук си остава 6,75-литровият V8 двигател, който генерира в началото при Mulsanne и Mulsanne EWB 512 к.с. и 1020 Нм. С тази мощност той вдига 100 за по-малко от 5 секунди, като максималната скорост, която може да вдигне, е 296 км/ч. Разходът на гориво е 14,6 литра. За подобряване на комфорта при пътуване отговарят динамичните лагери, окачването на двигателя и новите втулки на шасито, които ще редуцират шума при въртене на 265/45 гумите на 20-цоловите джанти. И не на последно място, режимът на шофиране в Bentley може да бъде избран само с натискане на един бутон. Режимите носят имената Bentley, Sport, Comfort и Custom, като последният позволява да бъде конфигуриран индивидуално.
Bentley Mulsanne Speed с максимална скорост от 305 км/ч
Двигателят V8 генерира в Bentley Mulsanne Speed 537 к.с. и 1100 Нм. Спортистът в бойния кораб спринтира за 4,9 секунди до 100 и вдига максимум 305 км/ч. Осемстепенната автоматична трансмисия в Speed разполага с режим S и въздушното окачване е по-твърдо. Освен това предните и задните светлини са тонирани, гнездата на калниците са приютили 21- цолови джанти, отзад наднича спортната изпускателна система.