Офроуд характер му придават протекторите, веригите на колелата, релсите на покрива и 4X4
На изложението в Женева миналата година своя премиера направиха тризнаците Citroen SpaceTourer, Peugeot Traveller и Toyota Proace. А в тяхната сянка се появи и демо моделът Citroen SpaceTourer с офроуд възможности, а сега новият концепт 4X4 Ë е скроен по аналогичен начин, но не чак толкова смело, колкото предишния, създаден от същия екип. Ясно е, че упоритостта, с която французите искат да придадат на микробуса заложби на кросоувър не са празни приказки. Ванът със задвижване на четирите колела се подготвя за серийно производство и иска да провери реакциите на публиката. Очевидно при първия опит отговорът беше двусмислен, ето сега производителят прави и второ предложение.
В сравнение със стандартния SpaceTourer при новия прототип клиренсът е увеличен с 60 мм (до 210 мм). Офроуд характер на автомобила придават протектори отпред и отзад, веригите на колелата, релсите на покрива и обозначението 4X4. Двойното предаване отново е предоставено от компанията Dangel.
В зависимост от нивото на оборудване микробусът може да бъде от пет до девет седящи места (тогава отпред са трима). Като опция седалките от втория ред могат да се завъртат към седящите на третия ред. Седалките на демо автомобила са тапициран с Alcantara.
Задвижващият агрегат на концепта не е най-мощният в гамата на двулитровите дизелови двигатели BlueHDi (150 к.с. и 370 Нм), и е куплиран с шестстепенна механична предавателна кутия. Автоматична трансмисия за SpaceTourer не е предвидена.