Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

V8 за новия Ferrari Enzo

10.05.2010 11:45

Следващата генерация на Ferrari Enzo ще получи нов туинтурбо V8 с принудително пълнене. Това е съобщил изпълнителният директор на италианската компания Амедео Фелиса пред Autocar.

На този етап допълнителна информация за новия V8, който ще замени шестлитровия атмосферен V12, няма.

„Всеобщо е мнението, че броят на цилиндрите е определящ за възможностите на автомобила“, отрича Фелиса с този коментар слуховете за V6. „Ето защо ние развиваме нашата хибридна технология с цел използването й при V8 и V10.“

Изпълнителният директор на Ferrari допълва, че на този етап компанията не планира повсеместно използване на карбон в серийната си продуктова гама, каквато е тенденцията при McLaren, Mercedes-Benz и BMW. Enzo обаче ще бъде лимитирана серия и композитните материали при него ще изобилстват.

„Истината е, че на този етап никой няма ясна представа какво се случва, когато карбоновата структура бъде повредена“, обяснява Фелиса. „А след 20-30 години? Какво ще е състоянието на тази структура, знае ли някой? Само в самолетостроенето имат дългогодишен опит от използването на подобни материали, но там употребата е много по-различна. В момента почти всеки автомобил на Ferrari може да бъде възстановен, естествено, с изключение на тези, претърпели наистина много тежък инцидент. Ние не искаме да губим тази възможност.“

Новият Enzo ще бъде готов през 2012 г. Три по-късно италианците ще представят и първия си сериен хибрид, тъй като натискът върху компанията от страна на правителството за намаляване на вредните емисии нараства.

Коментари
comments powered by Disqus