Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Валенсия: ден четвърти

02.02.2007 20:02
Валенсия: ден четвърти

Люис Хамилтън се завърна по възможно най-добрия начин зад волана на MP4-22. Младият англичанин, който миналата седмица успя да сътвори първата сериозна катастрофа за новия болид McLaren и затрудни в максимална степен целия екип в началото на колективните тестове във Валенсия, постигна най-бързата обиколка в последния ден от проверката на “Рикардо Тормо”.

Отборът на McLaren Mercedes определено има от какво да е доволен. Фернандо Алонсо бе на върха във вторник и сряда, докато младокът Люис Хамилтън се справи с конкуренцията в допълнителния ден от тестовата програма. MP4-22 обнадежди “Сребърните стрели”, които и през този сезон стартират с големи амбиции, но и със световен шампион в редиците.

Вторият болид на McLaren Mercedes днес бе управляван от тестовия пилот Педро де ла Роса, който обаче преждевременно прекрати тренировките заради проблем с двигателя. Според официалната информация обаче това е очаквано събитие, тъй като неговият FO 108T е бил в края на работния цикъл. Независимо от проблемите обаче Педро финишира с четвърто най-добро време.

Кими Райконен продължи успешно развитийната програма на F2007. Финландецът навъртя 116 обиколки зад волана на новия болид и се класира на второ място в неофициалната подредба, на седем десети от Хамилтън. Днес Ferrari даде почивка на Фелипе Маса и излезе на пистата само с един автомобил.

Пилотите на Renault, които записаха добри постижения в сряда и четвъртък, днес наблегнаха върху издръжливостта на комбинацията R27 и RS27. Фисикела и Ковалайнен завъртяха общо 194 обиколки и постигнаха съответно пето и седмо време.

Неудачите отново не пропуснаха екипа на BMW Sauber. Себастиан Фетел имаше проблеми с хидравликата в следобедната сесия, докато Кубица прекрати тестовата програма заради изтичане на масло, което не бе коригирано до края на деня. Отборът обаче бе доволен от постигнатите резултати и натрупаните данни и очаква с нетърпение подновяването на програмата на пистата “Херес”. Въпреки проблемите Кубица финишира трети, а Ветел постигна шесто най-добро време.

Honda и Red Bull пак не се представиха спрямо очакванията. Марк Уебър с RB3 изостана на секунда и половина спрямо лидера Хамилтън, но успя да изпревари Дженсън Бътън, който допълни таблицата с резултатите с най-слабото време за деня - 1:12.995.

Валенсия - 2 февруари 2007

1. Л. Хамилтън - McLaren MP4-22 - 1:11.119 - 112 об.
2. К. Райконен - Ferrari F2007 - 1:11.855 - 112
3. Р. Кубица - BMW Sauber F1.07 - 1:12.242- 57
4. П. Де ла Роса - McLaren MP4-22 - 1:12.455 - 64
5. Дж. Фисикела - Renault R27 - 1:12.572 - 96
6. С. Фетел - BMW Sauber F1.07 - 1:12.675 - 73
7. Х. Ковалайнен - Renault R27 - 1:12.679 - 98
8. М. Уебър - Red Bull Renault RB3 - 1:12.776 - 23
9. Дж. Бътън - Honda RA107 - 1:12.995 - 89

Коментари
comments powered by Disqus