Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

От коя държава е производителят на автомобилни гуми Nokian Tyres?



Какво представлява разработената от Nokian Tyres концепция Arctic Sense Grip?



През 1934 г. Nokian Tyres изобретява първата зимна гума в света. Само две години по-късно компанията започва продажба на един модел зимна гума, който е станал легендарен и продължава да се счита за шампион в зимни условия. Как се нарича този модел?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



Коя е първата в света първокласна зимна гума за леки автомобили, която предлага сцепление върху мокра настилка в най-високия клас А съгласно етикета за гуми на ЕС?



Какво представлява Технологията Silent Sidewall на Nokian Tyres?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Валенсия: ден четвърти

02.02.2007 20:02
Валенсия: ден четвърти

Люис Хамилтън се завърна по възможно най-добрия начин зад волана на MP4-22. Младият англичанин, който миналата седмица успя да сътвори първата сериозна катастрофа за новия болид McLaren и затрудни в максимална степен целия екип в началото на колективните тестове във Валенсия, постигна най-бързата обиколка в последния ден от проверката на “Рикардо Тормо”.

Отборът на McLaren Mercedes определено има от какво да е доволен. Фернандо Алонсо бе на върха във вторник и сряда, докато младокът Люис Хамилтън се справи с конкуренцията в допълнителния ден от тестовата програма. MP4-22 обнадежди “Сребърните стрели”, които и през този сезон стартират с големи амбиции, но и със световен шампион в редиците.

Вторият болид на McLaren Mercedes днес бе управляван от тестовия пилот Педро де ла Роса, който обаче преждевременно прекрати тренировките заради проблем с двигателя. Според официалната информация обаче това е очаквано събитие, тъй като неговият FO 108T е бил в края на работния цикъл. Независимо от проблемите обаче Педро финишира с четвърто най-добро време.

Кими Райконен продължи успешно развитийната програма на F2007. Финландецът навъртя 116 обиколки зад волана на новия болид и се класира на второ място в неофициалната подредба, на седем десети от Хамилтън. Днес Ferrari даде почивка на Фелипе Маса и излезе на пистата само с един автомобил.

Пилотите на Renault, които записаха добри постижения в сряда и четвъртък, днес наблегнаха върху издръжливостта на комбинацията R27 и RS27. Фисикела и Ковалайнен завъртяха общо 194 обиколки и постигнаха съответно пето и седмо време.

Неудачите отново не пропуснаха екипа на BMW Sauber. Себастиан Фетел имаше проблеми с хидравликата в следобедната сесия, докато Кубица прекрати тестовата програма заради изтичане на масло, което не бе коригирано до края на деня. Отборът обаче бе доволен от постигнатите резултати и натрупаните данни и очаква с нетърпение подновяването на програмата на пистата “Херес”. Въпреки проблемите Кубица финишира трети, а Ветел постигна шесто най-добро време.

Honda и Red Bull пак не се представиха спрямо очакванията. Марк Уебър с RB3 изостана на секунда и половина спрямо лидера Хамилтън, но успя да изпревари Дженсън Бътън, който допълни таблицата с резултатите с най-слабото време за деня - 1:12.995.

Валенсия - 2 февруари 2007

1. Л. Хамилтън - McLaren MP4-22 - 1:11.119 - 112 об.
2. К. Райконен - Ferrari F2007 - 1:11.855 - 112
3. Р. Кубица - BMW Sauber F1.07 - 1:12.242- 57
4. П. Де ла Роса - McLaren MP4-22 - 1:12.455 - 64
5. Дж. Фисикела - Renault R27 - 1:12.572 - 96
6. С. Фетел - BMW Sauber F1.07 - 1:12.675 - 73
7. Х. Ковалайнен - Renault R27 - 1:12.679 - 98
8. М. Уебър - Red Bull Renault RB3 - 1:12.776 - 23
9. Дж. Бътън - Honda RA107 - 1:12.995 - 89

Коментари
comments powered by Disqus