Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Валтер Рьорл влезе в залата на славата на FIA

31.01.2019 15:58

Престижната награда за двукратния световен шампион бе връчена вчера в Париж

На немската легенда в автомобилния спорт Валтер Рьорл бе оказана изключително висока чест: на 30 януари той стана първият рали и не-шампион на Формула 1, който ще влезе в залата на славата на моторните спортове. Церемонията се състоя вчера вечерта в централата на Международната федерация по автомобизъм (FIA) в Париж.

Роден в Регенсбург, Бавария, Вартер Рьорлl (71) започва кариерата си на рали състезател през 1968 г., като управлява лични автомобили. Той става заводски пилот през 1972 г. и веднага се налага в световния елит: Рьорл печели рали Монте Карло общо четири пъти, като управлява четири различни марки и два пъти става световен рали шампион. Той влиза в немския рали шампионат през 1981 г., като управлява Porsche 924, а също така кара Porsche 911 в Световния шампионат в Сан Ремо същата година.  През 80-те години той започва да подпомага развитието на спортните автомобили Porsche, като се започне с Porsche 964 Carrera 4 със задвижване на всички колела.

Акцентите на участието на Валтер Рьорл в разработването и фините настройки включват автомобилите Porsche 959, Carrera GT и 918 Spyder. Освен това Рьорл е посланик на марката Porsche по света от 1993 г. насам.

Коментари
comments powered by Disqus