Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Във Ford са оптимисти преди старта на рали Германия

22.08.2012 14:57

Спортният мениджър на Ford Джерард Куин се надява, че в Германия Петер Солберг и Яри-Мати Латвала най-накрая ще могат да спрат победния ход на Citroen.

Ford няма победа в класическо асфалтово рали от 2004 г. насам, а същевременно новото окачване на DS3 WRC постави Синия овал в позицията на догонващ и на макадам. Въпреки това Куин вярва, че неговият тим може да се справи добре на предстоящото рали „Германия”, което стартира този петък в Триер.

„Тестовете минаха добре, момчетата положиха много усилия”, коментира Куин. „Асфалтът, както самите пилоти биха признали, не е любимата ни настилка, но пък ние се потрудихме много, за да подобрим представянето си на нея. Ето защо очакваме добри резултати в Германия и Франция.”

След много допуснати грешки от страна на Яри-Мати Латвала, Петер Солберг остава единствената надежда на Ford за титлата. Както той, така и осемкратният световен шампион Себастиен Льоб, са участвали във всички девет издания на рали „Германия” като кръг от WRC.

„Обичам много рали „Германия”. Винаги стават фантастични състезания с наистина добра атмосфера и много фенове”, обяснява Солберг.

„Добре е също, че се връщаме на асфалт за първи път след Монте Карло. Ясно е, че все още нямам достатъчно опит с Fiesta RS WRC на този тип настилка, но като цяло усещам добре автомобила. Ще бъде интересно да направим сравнение със съперниците си в Германия.”

„Отсечките минават покрай лозя и военни зони, ето защо това състезание е различно от останалите. Най-голямото предизвикателство са постоянно променящите се настилка и нива на сцепление. Баумхолдер (град в региона) и бетонните блокове около трасето също могат да бъдат много коварни, особено ако вали. Най-важното ще бъде да се опазим от грешки.”

Рали „Германия” започва този петък в 10:48 (11:48 българско време). Общо шест етапа ще се карат в първия ден от надпреварата (три отсечки с по две минавания) с обща дължина 137,84 км. 

Коментари
comments powered by Disqus