Британското бюро за стандартите в рекламата (ASA) намира във видеото безотговорно шофиране
Британското бюро за стандартите в рекламата (ASA) забрани излъчването на рекламното видео на компанията BMW, наречено Get Out There, виждайки в него сцени с опасно шофиране.
Продължителността на видеоклипа е от около една минута. Филмчето показва как автомобилът на баварската марка, оборудван със система с двойно предаване Xdrive, се движи по мокра трева, кал и сняг. Решението на ASA гласи, че "някои сцени от офроуд управлението са заснети на места, които публиката почти никога няма да достигне там с автомобилите си."
Освен това ASA отбелязва, че видеото демонстрира способността на системата Xdrive за осъществяване на скоростно, опасно и безотговорно шофиране и по този начин се представя като удоволствие.
BMW от своя страна обясни , че "незначителната загуба на сцеплението с пътя" е желание да бъдат демонстрирани техническите възможности на системата Xdrive. Освен това компанията подчертава, че автомобилите са били управлявани по безопасен и отговорен начин.