Комуникационно лого на BMW, BMW i и BMW M с нова визия, нов шрифт и оформление
След повече от 20 години дизайнът на марката BMW за онлайн и офлайн комуникацията се обновява. Въвеждат се нов шрифт и принципи за оформление, както и лога на марките BMW, BMW i и BMW M. По този начин марката се адаптира към променените очаквания и навици в дигиталната ера. Новият дизайн на BMW е визуалното изражение на новоразработената идентичност на марката BMW, при която клиентът е поставен във фокуса на всички активности. Новото лого е редуцирано, двуизмерно и излъчва отвореност и яснота. Допълнителният прозрачен вариант повече отвсякога приканва клиентите да станат част от света на BMW. По този начин марката BMW се променя от чисто автомобилна марка, към марка за технологии и взаимоотношения. Новият Brand Design е насочен към предизвикателствата и възможностите на дигитализацията. Освен това е създаден нов шрифт на BMW, който излъчва отвореност и силен характер, за да се гарантира уверено в бъдещето излъчване както онлайн, така и офлайн.
„BMW се превръща в марка за взаимоотношения. Новото комуникационно лого излъчва отвореност и яснота.“, казва Йенс Тимер, Senior Vice President за Customer and Brand BMW. „С този нов прозрачен вариант искаме за пореден път да поканим нашите клиенти да станат част от света на BMW. Освен това нашият нов Brand Design е насочен към предизвикателствата и възможностите за дигитализация на марката. С визуалната сдържаност и графичната гъвкавост ние се подготвяме за голямото разнообразие от точки за достъп в комуникацията, при която в бъдеще BMW ще демонстрира присъствието си онлайн и офлайн. Допълнителното комуникационно лого символизира важността и значението на марката за мобилността и радостта от шофирането в бъдещето.“
Въвеждането на новия дизайн на BMW по целия свят стартира на 3 март 2020 година.
Реализацията ще засегне всички комуникационни средства (онлайн и офлайн), както и областта Международни изложения и събития. Новото лого е новото медийно присъствие на марката и ще се използва в допълнение към съществуващото лого. То няма да се използва при автомобилите, както и при външното и вътрешното обозначаване на дилърските пунктове. Там ще продължи да се използва съществуващото лого.
Пропелер или не: историята на логото на BMW
За цялата история на логото на BMW, неговия произход и значение може да се информирате на www.bmw.com