Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Възможно ли е завръщане на G-класата с 6 колела

23.01.2018 17:11

Графичният дизайнер Никита Аксионов вече направи репродукция на новата версия

Преди вече почти пет години Mercedes направи изненадата, като разработи версия на G-класата с 6 колела. Но дали сега марката с трилъчата звезда ще се осмели да повтори този напълно налудничав вариант на наскоро представената G-класа 2018? Това изображение ни кара да се надяваме, че пак ще станем свидетели на такова уникално решение.

Новият Mercedes-Benz G-класа дебютира този месец на автомобилното изложение в Детройт. В самото начало на пазарния му старт новото поколение на всъдехода ще бъде на разположение само с една версия, наречена G 500 и ще бъде задвижвана от V8 4,0 битурбо двигател с мощност 422 к.с. Най-мускулестите модификации обаче ще се появят малко по-късно. Става дума за тези, направени от AMG. По-луксозният вариант с подписа на Maybach също трябва да се появи в дългосрочен план.

От друга страна, никой не знае дали Mercedes ще се осмели да пусне G-класата с 6 колела. Този истински движещ се мастодонт обаче постигна голям успех, като се има предвид високата цена, която марката поиска за стоте продадени екземпляра (за все един от тях трябваше да бъде платен почти половин милион евро). В крайна сметка Mercedes спечели от тази операция. Идеята да видим отново нова G-класа 6x6 не е напълно безсмислена.

Графичният дизайнер Никита Аксионов вече направи репродукция на тази версия. Тук разпознаваме новия почерк на новата G-класа за 2018, но и извънгабаритните арки на колелата на старата  G-класа 6x6. Известно е, че последният използва портални мостове, които позволяват на всъдехода да се справя с почти всякакви терени. Що се отнася до динамиката, става въпрос за V8 5,5 битурбо агрегат с 544 к.с. Но ако един ден наследникът види белия свят, няма съмнение, че би използвал 4,0-литровия двигател, вече монтиран в в новия G 500. За този мотор вече е известно, че генерира над 600 к.с. благодарение на E 63 AMG.

Коментари
comments powered by Disqus