Световната премиера е насрочена за изложението във Франкфурт през септември 2017
Бизнес паркът Broadford в Шелфорд, графство Съри. Канят групи от по 30 души да посетят щаб-квартирата на небезизвестния Гордън Мъри... Не, не журналисти, а клиенти, които идват, за да направят авансово плащане за първия модел на възродената компания TVR, която за щастие вече не е контролирана от руснака Николай Смоленски. Клиентите са помолени да подпишат споразумение за неразкриване на информация за автомобила, чиято световна премиера е насрочена за автомобилното изложение във Франкфурт през септември 2017. Но след това събитие в британската преса обаче изтече все пак някаква информация за серийния модел с две врати. В крайна сметка вече 500 души са направили първоначални вноски.
Строителството на новия завод в Южен Уелс, който се намира в близост до състезателната писта Circuit of Wales, трябва да приключи през първото тримесечие на 2018. В предприятието ще работят близо 150 души.
Цената на спортния автомобил на TVR от специалната серия Launch Edition (само 500 единици), няма да надвишава 90 хиляди паунда (104 000 евро). За справка, Porsche 911 Carrera S в Обединеното кралство струва 87 335 паунда (101 000 евро), а 911 Turbo - почти 129 000 паунда (149 евро).
Купето TVR, което ще влезе в серийно производство през третото тримесечие на 2018 г., ще бъде строго двуместно. Конструкцията на каросерията е проектирана по патентованата технология на Гордън Мъри - iStream Carbon. Под външните панели от въглеродни влакна се крие тръбен каркас и усилени зони от карбон.
Окачването на новия автомобил отпред и отзад е с двойни носачи и адаптивни амортисьори. Спирачните апарати на предната ос са шестбутални, а на задната част – четирибутални. По поръчка купето може да получи чугунени спирачни дискове, но е изключено и появата на въглеродно-керамични.
TVR с две врати, известен под кодовото наименование Т37, ще бъде първият модел на британската компания от 14 години насам. Той е оборудван с мотор V8. Последният такъв автомобил беше спортният модел TVR Cerbera, който се задвижваше от осемцилиндрови двигатели с работен обем 4,2 (365 к.с.) и 4,5 (426 или 446 сили). Катапултът до 97 км/ч отнемаше от 3,9 до 4,2 секунди в зависимост от модификацията.
В предната част на каросерията британците монтират осемцилиндров атмосферен двигател от фамилията Coyote, който е част от обрудването на актуалния Ford Mustang. Истина е, че петлитровият мотор ще претърпи оптимизация от специалистите на Cosworth, след което според предварителните данни мощността ще възлиза на близо 500 сили за автомобила, чието тегло ще бъде 1200 кг. Ускорението от място до 97 км/ч не трябва да надвишава четири секунди, а максималната скорост - 320 км/ч. Двигателят ще бъде куплиран с шестстепенна ръчна трансмисия от Tremec.