Производството на роудстъра Veritas RS III ще стартира всеки момент, а първият клиент ще получи своя автомобил през януари 2010 г.
Според производителя Vermot AG вече има осем поръчки за двуместния автомобил (конфигурацията е 1+1, като втората седалка се намира под капака отдясно на водача). Производството ще бъде ограничено на 30 бройки. Близо осем седмици са необходими на 15-те служители да подготвят един автомобил, като се работи успоредно по три.
Veritas RS III Roadster използва тръбна рама, карбонови панели, керамични спирачки и спортно окачване на Ohlins, като общото тегло на автомобила е сведено до 1080 килограма. 22-цоловите колела са "обути" с гуми Dunlop, които на задната ос са с размери 325/25, а на предната – 255/30. За по-неопитните или предпазливи водачи се предлага ABS и ESP.
От Vermot са тествали Veritas RS III Roadster на „Нюрбургринг“ във версията „Нордшлайфе“, като общото впечатление е, че поведението му е много близко до това на състезателен автомобил. И няма как да е различно, след като под капака му работи петлитровият атмосферен V10 на BMW. Максималната мощност достига 507 к. с. при 7750 об./мин, а въртящият момент, който при 6100 об./мин е 520 Нм, се предава на задните колела посредством седемстепенната SMG трансмисия. Като оцпия се предлага и шестстепенна ръчна.
За ускорението от 0 до 100 км/ч са нужни само 3,2 секунди, като при наличието на достатъчно смелост и безотговорност у водача, стрелката на скоростомера може да достигне 347 км/ч. Но колкото е висока максималната скорост, толкова е висока и цената в хиляди евро – 345 000.