В края на 2008 година ще започне производството на лимитирана серия на модификацията RS III, която разполага с дължина от 4,99 м, широчина от 1,97 м и височина под един метър. Veritas ще произвежда ръчно в около 30 екземпляра годишно.
Настоящото издание на екстремния спортист напомня за представения през 2000 година прототип. Под ламарините на автомобила вероятно ще работи задвижващ агрегат на BMW, снабден с осем или десет цилиндъра, чиято мощност ще отговаря на около 600 конски сили. Предвид максималната скорост от 347 км/ч и липсата на пълноценно челно стъкло, производителят смята за уместно носенето на предпазен шлем от водача на RS III.
Историята на автомобилната работилница започва малко след края на Втората световна война и приключва с фалирането на компанията през 1954 година. Създаденото от бивши служители на BMW предприятие разработва състезателни болиди, базирани на предвоенния BMW 328. След банкрутирането на фирмата тя става собственост на баварците, а марката Veritas престава да съществува. Може би е време да очакваме нейното триумфално завръщане.