Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Версия S за Audi e-tron и e-tron Sportback

24.02.2020 15:58

Двата модела ще бъдат представени на автомобилното изложение в Женева в началото на март

Производителят от Инголщат разширява офертата си за любителите на електрическото шофиране с нова S версия на своите модели e-tron и e-tron Sportback, като предлага близо 370 кВт (435 к.с.) и 973 Нм.

Моделите са оборудвани с три електродвигателя (премиера за серийни автомобили с голямо количество): два от тях са разположени на задната ос и генерират общо 196 кВт (264 кВт с Boost), и най-много важно (присъства на задната ос на моделите e-tron 55), е монтиран на предната ос на автомобила. Той развива 124 кВт и до 150 кВт с Boost. Audi не дава информация за очаквания автономен пробег на двата модела, но уточнява, че задвижващата система се захранва от батерия с мощност 95 кВтч, която се зарежда до 80% с бързо зарядно устройство с мощност 150 кВт.

Audi e-tron S и Audi e-tron S Sportback, които имат виртуални странични огледала, имат коефициент на въздушно съпротивления 0,26 и 0,28, което допринася за значително подобряване на техните динамични характеристики. Новите модели, които също се възползват от нова система за охлаждане на предните спирачки, регулируема от шофьора, задвижване на всички колела и електрическа система за векториране на въртящия момент, предлагат значително ускоряване със скорост от 0 до 100 км/ч за 4,5 сек, както и максимална скорост 210 км/ч.

S моделите, които са оборудвани с 20-инчови джанти (опция 21 и 22 инча), могат също така да регулират височината си на шасито (от 76 см до 26 см) благодарение на адаптивно окачване и ще се възползват от четири различни програми чрез системата за контрол на стабилността (ESC): Normal, Sport, Offroad и Off.

Що се отнася до интериора, кожи, алкантара, черен алуминий и въглеродни влакна са в програмата за двата модела, които също ще се възползват от оборудването, което вече виждаме и в други автомобили от гамата.

Audi e-tron S и e-tron S Sportback, чиято цена ще бъде разкрита по-късно, ще бъдат представени на автомобилното изложение в Женева в началото на март.

Коментари
comments powered by Disqus