Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Верстапен: Двигателите на Mercedes правят разликата

12.02.2018 11:30
Верстапен: Двигателите на Mercedes правят разликата

Холандецът е, категоричен, че Red Bull е номер едно като шаси

Renault и Red Bull спечелиха четири поредни шампионски титли при конструкторите между 2010 и 2013 г., а Себастиан Фетел бе номер едно при пилотите. Смяната на 2,4-литровите V6 с 1,6-литрови хибридни турбомотори обаче свали Red Bull от върха заради изостаналото развитие на задвижващата система.

Проблемите на Renault бяха елиминирани стъпка по стъпка, но все още двигателят на французите не е на нивото на Mercedes и Ferrari. Според Верстапен това е и единствената причина Red Bull да е все още далеч от върха.

„Ако зад гърба ми имаше двигател на Mercedes, щяха да дишат прахта ни”, коментира Верстапен за Motorsport.com. MGU-H модулът, който използва енергията на изгорелите газове, е основната причина за изоставането на Renault, допълва още холандецът.

„При нас той (MGU-H модулът) не е толкова стабилен, колкото при Mercedes и Ferrari. Но те (Renault) трябваше да се справят с някои други проблеми. В противен случай всичко щеше да е изчистено преди много време.”

Факт е, че задвижващата система на Renault изостава по определени показатели спрямо конкурентните на Mercedes и Ferrari, но и Red Bull допусна грешка при подготовката на RB13. В началото на сезона бившите шампиони имаха проблеми с аеропакета си и трябваше да чакат до европейската фаза от шампионата, за да оптимизират автомобила и да спечелят победите в Азербайджан, Мексико и Малайзия.

„Мислеха, че конфигурацията с ниско челно съпротивление е правилният подход, но поради определени причини не се получи. Може би са били прекалени оптимисти. Но пък видяхме колко бързо се справи отборът! За съжаление в този момент вече си загубил сезона, но пък това ти дава увереност, знаеш, че нещата вървят в правилната посока”, завършва холандецът!

Коментари
comments powered by Disqus