Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Верстапен е губел по три десети на обиколка в Бахрейн

05.04.2021 18:05
Верстапен е губел по три десети на обиколка в Бахрейн

Проблемите с диференциала са коствали победата на нидерландеца

Макс Верстапен започна ударно в Бахрейн, като записа най-добри времена в трите свободни тренировки на „Сахир“, а впоследствие спечели и квалификацията. Победата обаче се изплъзна от ръцете на нидерландеца, когато Mercedes избра пресичаща стратегия, а Red Bull удължи първия стинт.

Не само стратегическата грешка, както и спорната ситуация при изпреварването на Хамилтън с четирите гуми извън бялата линия, обаче са причината за провала на Red Bull. Оказва се, че повреда в диференциала е коствала средно по три десети на обиколка на нидерландеца, както и на съотборника му Серхио Перес, обяснява д-р Хелмут Марко.

„Най-сериозният проблем в началото на състезанието беше свързан с диференциала“, коментира съветникът на Red Bull във Формула 1 за Formel1.de.

„В първи сектор губихме драстично, до три десети на обиколка. Аналогична бе и ситуацията при Перес. Пилотите разполагаха с по-малко сцепление, но същевременно задните колела превъртаха и гумите прегряваха.“

„По време на тази фаза (първия стинт) не можахме да отворим достатъчно преднина, за да парираме пресичащата стратегия. Авансът ни падна от 2,5 на 1,7 секунди. Това беше решителният момент от първия стинт. Видимо бяхме в неизгодна ситуация.“

„После се появи още един проблем. Наложи се да намалим и максималната мощност заради температурата. И въпреки това Макс успя да го настигне.“

Въпреки проблемите в Бахрейн екипът на Red Bull може да е доволен от началото на сезона, тъй като най-накрая има реалистичен шанс да се бори за титлата. Ръководеният от Кристиан Хорнър тим видимо се е справил по-добре при разчитането на промените в правилника спрямо Mercedes и разполага с по-бързия автомобил. Въпреки това Марко смята, че всички в Red Bull трябва да са перфектни, ако искат да победят германците на „Имола“, където е вторият кръг за сезона.

„Мисля, че разполагаме с много конкурентен двигател, както и с шаси, което реагира адекватно на всички промени. Това ще ни постави отново рамо до рамо с Mercedes. Но единственият вариант да успееш в битката с Mercedes, е да си безгрешен. Всичко да е на мястото си.“

„Предполагаме, че ще бъдем в сходна ситуация, но дано този път подиумът е обърнат и Макс е на върха“, завършва Марко.

Коментари
comments powered by Disqus