Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Верстапен ще стартира последен в Италия

04.09.2019 20:07
Верстапен ще стартира последен в Италия

Смяна на двигателя ще остави холандеца на дъното на стартовата решетка

Шансовете на Макс Верстапен и Red Bull за победа в Гран при на Италия вече са нищожни, след като Honda ще смени двигателя на холандеца. Той ще получи четвъртата спецификация на задвижващата система, която дебютира по време на петъчните тренировки в Белгия.

„Планът ни е да използваме четвъртата спецификация и за четиримата пилоти, след като в Белгия само (Алекс) Албон и (Даниил) Квят се състезаваха с нея”, коментира техническият директор на Honda Тойохаро Танабе.

„Това ще бъде първо състезание с новия двигател за (Пиер) Гасли и Верстапен, в резултат на което те ще бъдат наказани. Въпреки това смятаме, че може да се представим силно в неделя.”

„Събрахме ценни данни от „Спа” и ги използвахме за някои допълнителни настройки по задвижващата система и за финална калибрация преди предстоящото състезание. Ще се опитаме да измъкнем максимума от двигателя и да запишем добри резултати също както в Белгия.”

Въпреки че ще стартира от дъното на решетката, Верстапен с лекота може да вземе петото място заради спецификата на „Монца”, която дава много възможности за изпреварване. Същевременно максималната мощност е от голямо значение за дългите прави на италианското трасе, което е и причината повечето отбори стандартно да сменят задвижващите системи.

Ferrari по традиция е фаворит за домашното си състезание, като и тази година не прави изключение. Аеродинамичната ефективност на SF90 даде възможност на Шарл Льоклер да спечели първата си победа във Формула 1 миналия уикенд, а на „Монца” предимството на Скудерията ще бъде още по-ясно изразено.

Коментари
comments powered by Disqus