Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ветеранът Röhrl 911 на тезгяха: Всичко това е за милиони

11.12.2015 16:36 1
1
4395163052

В търга ще участват общо 25 автомобила Porsche, с години на производство от 1965 до 1997

Състезателният болид на Валтер Рьол- Ur911, един от 10 екземпляра от групата IV Spezial GT,  един 959 само с показание на километража от 8294 км, това е само няколко от акцентите на аукциона Porsche-Only който ще се проведе утре  (12.12.2015)

Удари втори аукцион: След търга на Mercedes-Only на 8 декември, следващият е търгът на Porsche-Only, който ще се проведен на 12 декември в Хамбург. Става дума за милиони.

Атмосферата е стилна, защото събитието което ще бъде водено от Улф Пошардт, ще се проведе в музея на автомобилните прототипи. Между другото, Пошардт е заместник-главен редактор на Die Welt и N24, както и издател на няколко музикални списания и автор на две книги по темата спортни автомобили и 911.

В търга ще участват общо 25 автомобила Porsche, с години на производство от 1965 до 1997. 14 от тях, идват от САЩ, 8 от Германия, 2 от Швейцария и един от Италия.

Представяме ви нашите 5 фаворита с допълнителна информация, приблизителни оценки и начални цени, както и слайд шоу.

„Единайсетак” с маслено задвижване на клапаните за фенове

За всички, които харесват Ölklappen-911 и са готови да платят солидна сума, в лот  14 ги очаква точния автомобил, едно Porsche 911T от 1972 в светлозелено (код на цвета: 226), с черен кожен салон от изкуствена кожа.

Автомобилът най-напред е изнесен в Америка и пристига за търга в Хамбург с пробег от 66 139 мили. Оборудвано е с инжекционното съоръжение за впръскване - Zenith, US-911 T генерира 140 к.с. Каталогът на търга гъмжи от 911 T: "Заварките не се разпознават. В интериора всичко е оригинално - седалките, арматурното табло, тавана и постелките, арматурното табло има само една малка пукнатина до високоговорителя към предното стъкло(около 1,5 см)". Автомобилът разполага с богата документация, включително договор за покупка и инструкции за работа.

Колекционерски: Porsche с 8294 км

Тези, които търсят сигурна инвестиция, за тях е лот 18. Тъй като тук става дума за Porsche 959 от 1988 г. Това не го прави нещо особен, с изключение на факта, че от 959 в рамките на две години са произведени по-малко от 300 копия.
Предложеният екземпляр е стоял през по-голямата част от времето в автомобилен музей. Точно след 15 месеца и само на 8000 км, първият собственик на автомобила го спира от движение. След престоя в музея, колата е закупена от настоящия собственик през 2004  на 8005 км и оттогава е изминала само 189 км.

Състоянието на Porsche 959 е оценено като изключително добро и офертата е 1,2 до 1,4 милиона евро. Стартовата цена е 600 000 евро.

Един от 10: Porsche 911 ST от група IV Spezial GT

В подобен ценови диапазон се движи Porsche 911 ST, което преди изпращането в спортния отдел на Porsche е прикрепен към IV Spezial GT. С тази спецификация са били конструирани само 10 екземпляра.

Моделът от 1970, който се предлага с партиден номер 21, има също така и по-ниско окачване, регулируеми стабилизиращи щанги за предната и задната ос, пластмасови калници с уширения, алуминиеви врати, пластмасови брони и капак на багажника, плексигласови прозорци и 110-литров резервоар.

Двигателят благодарение на по-големия диаметър на цилиндрите достига 2247 куб. смс обем и след класическа тунинг намеса генерира 230 к.с. при 8000/мин. През 1970 година специалният 911 е струвал 50 000 марки.

Първите двама собственици Ханс Браун от Нюрнберг и Лудвиг Хорнауер са участвали с така оборудвания автомобил в многобройни състезания в годините между 1970-1974.

Auctionata е дала прогнозна цена от 1,3 до 1,5 милиона евро, като наддаването ще започне от 650 хиляди евро.
Има и транспортер

Един много рядък екземпляр се предлага в  лот 19. Защото тук, може да се наддава за състезателен автомобил, към който е включен и транспортер с номер H. Иде реч за Porsche 930 Turbo от 1977 с визия на 935, който е бил форсиран в Съединените щати до мощност от 610 к.с. и максимален въртящ момент от 800 Нм. Офертата включва и Magirus Deutz 186 D 17 FL от 1968, който е преустроен в състезателен транспортер с дизайн на Porsche.

Прогнозната цена за дуото е от 250 000 до 300 000 евро.

Състезателят на Рьол  - „праединайсетак” 

Шансове за особено висока оферта предлага Лот 20, защото именно Валтер Рьорл си е поръчал това Porsche 911, което е оригинален модел от 1965, конструиран специално за писта. При тази ревизия не са пестени нито парите, нито усилията, Валтер Рьол е възложил на съответните конструктивни експерти - като Бинерт, Рюген (по двигатели) и Клуге (предавки) - и лично той е контролирал преустройството, което е било изпълнено в съответствие с неговите желания и изисквания.

Той е купил 911 в началото на 90-те години и за пръв път го пуснал да се състезава в рали Бавария Класик през 1996. Следващият собственик още веднъж е преоборудвал редкия екземпляр 911 от 1965,  защото е искал да участва в рали на писта.

За 911 и за феновете на Рьорл, офертата е доста специална, защото колата е ръчно подписана от Световния рали шампион. В комплект с автомобила се предлагат официално Валтер Рьол-DVD и лимитирана  серия моделен автомобил на "Бинерт-Рьол 911" , както и цялата документация на ремонтните дейности. Прогнозната цена е от 300 000 до 350 000 евро.

Рядкото Turbo-кабрио

Цените в лот 17 варират от 150000 до 170000 евро, за едно Porsche 930 турбо кабриолет от 1987.  Това е един от 211-те открити версии на Porsche 930 турбо  с 3,3-литров турбо мотор с 300 к.с..

Колата идва от четвъртия притежател с пробег от 104 012 км. Състоянието на синьо-синьото 930 турбо кабриолет е
определено като много добро.

Всички останали автомобили в търга можете да видите в нашето слайд шоу.

Още информация на www.auctionata.de

Коментари

trex
Ето това наричам интересна новина. Браво.

comments powered by Disqus